Majoran-viikko ratsastuskoululla ma-pe 6.-10.3. klo 17.15-19.15

27.2.2017

Kevyttoppatakin sovitusta, varustekirppis, buffetti, seuran kevätkokous torstaina, jne.

Majoran-viikko ratsastuskoululla maanantaista perjantaihin 6.-10.3.2017

Ratsastusseura Majoran järjestää Majoran-viikon Leppävaaran ratsastuskoulun After-ridingissa (alatallissa olevassa oleskelutilassa) 6.-10.3.2017. Hallitusväkeä on paikalla maanantaista perjantaihin klo 17.15-19.15. Toimintaamme voi tutustua viikon aikana paitsi kysellen, kuunnellen ja jutellen, myös perehtymällä tekemiimme dokumentteihin. Tämän kaiken voi tehdä pikku-buffetin tarjoiluista nauttien.

OHJELMASSA ON:

- Buffetti avoinna (käteismaksu), tuotteet maksullisia, mutta edullisia.

- Kevään seuratuotteen, kevyttoppatakin, sovitusta ja tilausta.

RS MAJORANIN KEVÄÄN 2017 SEURATUOTE, tilaa oma kevyttoppatakkisi!

Merkki: Clique Hudson ladies. myös men & kids: Moderni kevyttoppatakki, jossa on tekountuvatoppaus. Irrotettava huppu, kolme vetoketjullista ulkotaskua ja kaksi sisätaskua. Lisäksi kauluksessa lenkki kuulokejohdolle. 40°C konepesu. Saatavana myös miesten ja lasten malli.

Materiaali: Päällyskangas ja vuori: 100 % polyesteriä. Toppaus: untuvamaista 100 % polyesteriä.

Koot: Naisten malli XS-XXL. Lapsille tarjolla lasten Cliquen Hudson Junior, koot 110/120 cm, 130/140 cm ja 150/160 cm. Miesten/unisex mallissa koot S-XXXL

Värit: Tummansininen ja musta

Painatus: Majoran-logo (leveys noin 9 cm) vasemmassa rinnuksessa

Hinta: 68 € sisältää painatuksen.

Huom! Tilauksen toteutumisen vähimmäismäärä on 20 kpl

Maksun eräpäivä: HETI, kuitenkin viimeistään 15.3.2017.

Tilille: Ratsastusseura Majoran /Nordea FI12 1013 3000 1313 49. Huom! Käytäthän viitenumeroa 1339!

Toppatakkeja on mahdollisuus sovittaa tallilla ennen tilaamista Majoran-viikon aikana 6.-10.3. klo 17.15-19.15 After Riding-tilassa! Tilaus on sitova.

Sovitusvaatteet palautetaan Majoran-viikon jälkeen. Jos et pääse sovittamaan takkia Majoran-viikon aikana ja haluat sen tehdä, otathan etukäteen yhteyttä hallituksen edustajiin, esim. Anu Helomaahan (puh. 040 592 2929, anu.helomaa@iki.fi). Kiitos!

- Tule tutustumaan seuraan ja hallitusväkeen! Mahdollisuus ilmoittautua seuran sähköpostilistalle.

- Hevostavaroiden kirpputori koko Majoran-viikon ajan Afterissa. Tuo tavaroitasi myyntiin ja/tai tule ostoksille!

Kaikki halukkaat voivat tuoda hyväkuntoisia varusteita myyntiin. Myyjien tulee ilmoittautua etukäteen Anu Helomaalle (anu.helomaa@iki.fi, puh. 040 592 2929) viimeistään perjantaina 3.3., kertoa yhteystietonsa ja myös tilinumeronsa (IBAN-muodossa) myyntituottojen tilitystä varten. Häneltä saa myös lisätietoja. Ilmoittautua voi myös lomakkeen kautta seuran nettisivuilla, lomake löytyy TÄÄLTÄ.

Myyjien tulee hinnoitella tuotteensa itse ja kiinnittää hintatieto tuotteeseen esimerkiksi maalarinteipillä. Jokaiselle myyjälle annetaan tunnistenumero, joka merkitään tuotteeseen hinnan lisäksi. Myytävät tuotteet tulee jättää seuran edustajille viimeistään lauantaina 4.3. Tavaroita voi jättää tallille mielellään jo ennen lauantaita.

Jokaisen myyjän tuotosta vähennetään viisi euroa, joka jää seuralle vaivanpalkkaa. Majoran-viikon aikana myyntiä ja rahaliikennettä hallinnoi seuran hallituksen edustaja. Huolehdithan omien myymättömien tavaroidesi noutamisesta viikon päätteeksi tai sovi siitä järjestäjien kanssa! Myös joku muu valtuuttamasi henkilö voi noutaa tavarasi. Kaikkien tavaroita emme voi säilyttää viikkotolkulla

Majoran-viikon päätyttyä (viimeistään seuraavan viikon alussa) lasketaan kullekin myyjälle kertyneet tulot (maalarinteipit on otettu talteen) ja tuotto toimitetaan myyjälle joko pankkitilille tai käteisellä.

Seuran kevätkokous TORSTAINA 9.3. klo 17.30 alkaen After ridingissa. Kaikki ovat tervetulleita mukaan!

Tervetuloa Ratsastusseura Majoranin kevätkokoukseen Majoran-viikolla torstaina 9. maaliskuuta 2017 klo 17.30 alkaen. Kokous on avoin kaikille seuran jäsenille!

Kevätkokous pidetään Leppävaaran ratsastuskoululla After riding –tilassa, alatallin yhteydessä olevassa oleskelutilassa. Kevätkokouksen jälkeen jatketaan seuran hallituksen kokouksen merkeissä, johon sopii myös osallistua.

Kevätkokouksen esityslistalla ovat mm. vuoden 2016 toimintakertomuksen ja tilinpäätöksen vahvistaminen. Keskustella voidaan myös muista, jäsenten esilletuomista, asioista.

Jos haluat tutustua dokumentteihin ennakkoon, laita viestiä Anulle (anu.helomaa@iki.fi), hän toimittaa sinulle materiaalit.

TERVETULOA!

Toivottelee, RS MAJORANIN HALLITUS