Ratsastusmatkailuilta Primus-tallilla perjantaina 6.1. klo 15

3.1.2017

Majoranilaiset ovat tervetulleita Primuksen ratsastusmatkailuiltaan perjantaina 6.1. klo 15 Kahvila Tirliin! (Matalajärventie 6, 02940 Espoo)

Passagea Portugalissa, laukkaa pustalla, karjanajoa Argentiinassa, rantalaukkaa Costa Ricassa, maastoesteitä irlannissa, lännenratsastusta Unkarissa, meditatiivisia vaelluksia Euroopan kauneimmissa maisemissa....

Ratsastusmatkailu avaa uuden ulottuvuuden hevosharrastukseen. Ratsastusmatkailija tutustuu maailman eri hevosrotuihin, hevoskultttuureihin ja ratsastustyyleihin. Samalla saa uudenlaisen syväsukelluksen kohdemaahan. Tule rohkeasti mukaan!

Ratsastusseura Primus järjestää jäsenilleen ratsastusmatkailuillan. Pohjoismaiden suurimman ratsastusmatkatoimisto Horsexploren edustaja Riitta Kosonen (ratsastanut aiemmin myös Leppävaarassa) kertoo ratsastusmatkailusta ja omista upeista ratsastusreissuistaan Tirlissä 6.1. klo 15 ja majoranialiset ovat siis tervetulleita mukaan.