RS Majoranin vuoden viides jäsenkirje on julkaistu

15.11.2016

RS Majoranin jäsenkirje 5 / 2016, 15.11.2016

Toimintavuosi on lopuillaan. Tämän jäsenkirjeen sivuilla kurkistamme vielä menneen syksyn tapahtumiin, mutta kerromme myös tulevasta. Edellisen jäsenkirjeen jälkeen syyskuussa on juhlittu olympialaishenkisissä junioreiden Hubertuksessa ja senioreiden ”tavallisimmissa” juhlissa. Syyskokouskin on pidetty. Lokakuun lopussa saimme oppia ratsastuspilateksesta, kun Aira Toivola piti istuntaluennon ja mattopilatestunnin.

Pikkujoulut järjestetään lauantaina 26.11. Carlbergin seuratalolla, ilmoittautuminen päättyy torstaina 17.11. Jos et ole vielä ilmoittautunut, tee se pikaisesti seuran internetsivuilla! Pikkujouluissa voi myös ostaa RS Majoranin suunnittelemia Majoran- ja hevosaiheisia seinäkalentereita. Kalenterin hinta on 12 euroa. Jos haluat kalenterin, varaathan tasarahan mukaan tapahtumaan. Kalentereita voi tilata myös juhlien jälkeen viimeistään torstaina 1.12. ratsastusseuran sivuilla olevalla tilauslomakkeella.

Sporttisissa tunnelmissa tavataan heti seuraavana aamuna, sunnuntaina 27.11., kun klo 11 alkaen pidetään liikuntatreffit, aiheena maneesisulkkis. Sunnuntaina 11.12. klo 10-11 ohjelmassa on puolestaan kuntonyrkkeilytunti Liikuntakeskus Vidassa Korsossa. Vuoden 2017 ensimmäiset seurakisat käydään sunnuntaina 12.2.2017. Muihin ensi vuoden kuvioihin palaamme myöhemmin.

Ajankohtaisia asioita päivitetään seuran internetsivuille osoitteeseen www.ratsastusseuramajoran.sporttisaitti.com, facebookiin sekä seuran ilmoitustaululle alatallin satulahuoneeseen. Seuraa mukana! Huomioithan, että jatkossa tapahtumiimme voi ilmoittautua vain seuran internetsivujen kautta. Kerromme ilmoittautumisten alkamisesta edelleen ilmoitustaululla, mutta paperisia ilmoittautumislistoja emme enää käytä. Tarinaa on tutusti reilusti, lue kaikki tai poimi itsellesi kiinnostavat kohdat :-D

Liitteet