Syyskokousterveisiä, Hanna Kanerva jatkaa puheenjohtajana

12.11.2016

RS Majoranin syyskokous pidettiin torstaina 27.10. klo 17.30 alkaen Leppävaaran ratsastuskoululla After riding –tilassa. Syyskokouksessa vahvistettiin vuoden 2017 toimintasuunnitelma ja talousarvio ja valittiin hallituksen jäsenet erovuoroisten tilalle. Myös toimintalinja vuosille 2017-2019 vahvistettiin (se löytyy kokonaisuudessaan seuran nettisivuilta TÄMÄN LINKIN TAKAA ja ylätallin ilmoitustaulun luota).

Kaikki erovuoroiset jatkavat. Iiris Kankkunen jää hallitustoiminnasta sivuun kesken toimikautensa. Seuran puheenjohtajana jatkaa Hanna Kanerva, toiminnantarkastajana Maarit Seitsonen ja jäsensihteerinä Elina Nurmi.

Vuoden 2017 hallituksen jäsenet ovat: Eerika Aartoaho, Camilla Fyhrqvist-Kokkonen, Iiris Hakaste, Anu Helomaa, Tiina Horto, Tiia Jokela, Hanna Kanerva, Elisa Kankkunen, Milja Koskela, Salla-Mari Kostia, Elina Nurmi, Annaleena Rauha, Jeanette Tinnis sekä Maija Virtanen.

Jäsenmaksuihin tehtiin täsmennyksiä niin, että seuran osuus juniorien jäsenmaksuluokassa hieman nousee. Syyskokouksessa päätetyt hinnat otetaan käyttöön vuoden 2017 alusta, olettaen ettei SRL nosta hintojaan syyskokouksessaan. Jäsenmaksu toimikaudella 2017 on juniorilta 52 €, perhejäsenjuniorilta 33 €, seniorilta 62 €, perhejäsenseniorilta 40 € sekä 10 € kannatusjäseneltä.