Junioreiden hubertusta vietettiin aurinkoisissa tunnelmissa

12.9.2016

Parhaan asun voittanut Viivi Sahramo ja Pocahontas. Kuva: Sara Pajunen

Palkitsimme vuoden ahkerimmat majoranilaiset, parhaan puvun sekä tietenkin leikkimielisen ratsastuskisan voittajat!

RS Majoranin juniorihubertusta vietettiin tänä vuonna olympialaias-teemalla. Hubertusratsastusta päästiin viettämään ihanan aurinkoisessa syyssäässä niin maastossa kuin kentälläkin. Heidi- ja Noora-opettajien vetämän maasto-osuuden jälkeen kentällä kisailtiin jo perinteeksi muodostunut leikkimielinen ratsastuskisa, joka oli tällä kertaa uudenaikainen viisinottelu. Lajeina oli mm. miekkailua (tötteröiden kaatamista), tarkkuusammuntaa (harjojen heittelyä ämpäriin) ja uintia (hitain laukkakierros).

Juhlassa palkittiin myös vuoden ahkerimmat juniori-majoranilaiset. Seuran tapahtumissa eniten tänä vuonna avustaneet olivat Tiia Rauha, Camilla Finne ja Sofia Sinisalmi.

Parhaan asupalkinnon voitti Viivi Sahramo ratsunsa Pocahontas kanssa. Viivi oli askarrellut mm. hienon olympialais-teemaisen viitan.

Uudenaikainen viisinottelu ratsastettiin nelihenkisillä joukkueilla, joissa jokainen ratsukko suoritti oman osuutensa radasta. Voittavassa joukkueessa ratsastivat Tiia Rauha - Grit, Ella Nurmi - Pinokkio, Teresa Paatero - Karolina ja Viivi Sahramo - Pocahontas.

Vuoden ahkerimmat saivat palkinnoksi stipendin sekä kisojen lähtömaksualennuksen, joka oikeuttaa saamaan yhden kisamaksun puoleen hintaan.

Paras puku palkittiin stipendillä ja buffet-lahjakortilla sekä tietenkin mitalilla, olympialaisteeman mukaisesti.

Samoin ratsastuskilpailun voittanut joukkue palkittiin stipendein ja mitalein sekä buffettilahjakortein.

Haluamme kiittää kaikkia paikalla olleita mukavasta ja aurinkoisesta tapahtumasta! Kiitos myös kaikille vuoden aikana ahkeroineille junioreille, te mahdollistatte seuramme toiminnan!

Kiittäen,
junnuhubbe-tiimi Maija, Iiris, Elisa, Milja ja Hanzi