Vuoden 2016 neljäs jäsenkirje julkaistu

1.9.2016

RS Majoranin jäsenkirje 4 / 2016                                                                             1.9.2016

Mukavaa alkanutta syksyä!

Syksyn ensimmäiset seurakilpailut on käyty ja monta mielenkiintoista tapahtumaa on tulossa. Lauantaina, 10. syyskuuta juhlitaan olympialaishenkisissä junioreiden Hubertuksessa, senioreiden ”tavallisemmat” juhlat ovat vuorossa kahta viikkoa myöhemmin, 24.9. Näiden tapahtumien välissä, sunnuntaina 18.9. lähdemme minivaellukselle Nuuksioon ratsastuksenopettajien Martinan ja Tuijan johdolla. Sunnuntaina 30.10. saamme puolestaan oppia ratsastuspilateksesta, kun Aira Toivola pitää istuntaluennon ja mattopilatestunnin, tästä lisätietoa tulossa lähempänä.

Ja muutakin on tulossa, esimerkiksi pikkujoulut lauantaina 26.11. Carlbergin nuorisoseuran talolla, kannattaa merkitä kalenteriin! Ajankohtaisia asioita päivitetään seuran internetsivuille osoitteeseen www.ratsastusseuramajoran.sporttisaitti.com, facebokiin sekä seuran ilmoitustaululle alatallin satulahuoneeseen. Seuraa mukana! Huomioithan, että jatkossa tapahtumiimme voi ilmoittautua vain seuran internetsivujen kautta! Kerromme ilmoittautumisten alkamisesta edelleen ilmoitustaululla, mutta paperisia ilmoittautumislistoja emme enää käytä.

Suunnittelemme seuraavien viikkojen aikana myös tulevaa vuotta ja päivitämme toimintalinjaamme, suuntaviivadokumenttiamme. Jos sinulla on ajatuksia tai toiveita tulevaan liittyen, kerrothan ajatuksistasi jollekin hallituslaiselle! Kaikille avoin syyskokous pidetään torstaina 27.10. klo 17.30 alatallin After riding-tilassa. Tervetuloa mukaan!

Seuraavilta sivuilta löydät myös kertausta kesän tapahtumista. Tarinaa on tutusti reilusti, lue kaikki tai poimi itsellesi kiinnostavat kohdat :-D

Aiemmin julkaistuja jäsenkirjeitä löydät TÄÄLTÄ.