Tapahtumailmoittautumiset jatkossa internetsivujen kautta

6.6.2016

Seurakisoihin ilmoittaudutaan edelleenkin aikajärjestyksen varmistamiseksi ilmoitustaulun listoihin. Viime vuonna aloitimme käytännön, että kisoihin voi myös ilmoittautua tekstiviestitse tiettynä, ennakkoon ilmoitettuna ajankohtana. Muiden tapahtumien ilmoittautumiset tehdään jatkossa seuran internetsivujen kautta www.ratsastusseuramajoran.sporttisaitti.com.

Sivuilla kannattaa käydä säännöllisesti muutenkin, niitä päivitetään ahkerasti! Tietoja tapahtumista päivitetään edelleen myös ilmoitustaululle, mutta ilmoittautuminen tehdään siis ilmoittautumislomakkeella internetsivuilla. Etusivulle lisätään linkit lomakkeisiin eli ne löytyvät sivuilta helposti.

Valtaosa rahaliikenteestämme, mm. kisojen lähtömaksut ja buffettien ostokset maksetaan käteisellä. Kirppari- ja buffettiostoksia on voinut myös erikseen sovittaessa saanut maksaa seuran tilille. Koska viitteettömät panot maksavat seuralle melko paljon, 55 senttiä kappale, pyydämmekin jatkossa maksajan maksamaan samansuuruisen lisämaksun tilisiirrosta. Näin seuran rahoja käytetään jatkossakin mahdollisimman tehokkaasti siihen tärkeimpään, mukavan toiminnan järjestämiseen :-D.

Tuoreimman jäsenkirjeen löydät TÄÄLTÄ, sinne on kirjattu muitakin ajankohtaisia asioita.