Huhtikuun 2016 ahkerat ovat Emma ja Anna Metsäniemi

1.5.2016

Vuonna 2016 valitaan joka kuukausi ”kuukauden ahkera”

Vuonna 2016 jatketaan edellisen vuoden ahkeruusteemaa, palkitaan kuukausittain yhdessä Leppävaaran ratsastuskoulun kanssa kuukauden ahkera. Kuukauden ahkera on ihminen, joka tallilla ollessaan tekee paljon, on reipas, auttaa, taluttaa, huomioi muita ja tuo tallille hyvää mieltä. Niin kuin hevoshommissa yleensä, nimityksen (toivottavasti) tuoma hyvä mieli on paras palkinto, rahaa ja tavaraa näistä ansioista emme pysty antamaan.  Jos me olemme huomanneet antamasi panoksen, sen on varmasti tehnyt moni muukin! Kiitos sinulle!

HUHTIKUUN AHKERAT: Emma & Anna Metsäniemi

Siskokset ovat ratsastaneet ja hoitaneet tallilla sekä kuuluneet seuraan jo pitkään. On ollut ilo seurata, miten innokkaista pienistä heppahulluista on tullut vastuullisia hevosnaisia. Emma & Anna hoitavat esimerkillisesti omia hoidokkejaan, jonka lisäksi he auttavat myös mielellään muiden kuntoonlaitossa ja organisoivat taluttamista. Hevosrakkaus on sen verran suurta, että tytöt osaavat iloita ponien ja hevosten hyvinvoinnista, vaikka se tarkoittaisi henkilökohtaista luopumista. Näitä iloisia ja reippaita siskoksia nähdään usein tallilla myös töissä, näin ollen he huolehtivat kokonaisvaltaisesti hevosten hyvinvoinnista.

Muut valitut: Tammikuu Malin Kosonen, Helmikuu Anni Happonen, Maaliskuu Kaisa Lehto.