Hupparit ovat saapumassa todennäköisesti 18.4. alkavalla viikolla

10.4.2016

Jakamisaikataulusta päivitetään tietoja ilmoitustaululle, nettisivuille ja Facebook-ryhmään.

HUPPARIT OVAT SAAPUMASSA TODENNÄKÖISESTI 18.4. ALKAVALLA VIIKOLLA

Kiitos kaikille RS Majoranin kevään seuratuotteen, huppareiden tilaajille! Harcour Annecy -hupparit ovat olleet niin pidettyjä, että kaikkia tilattuja pienempiä kokoja ei Suomesta tai maahantuojaltamme Tanskasta löytynyt. Hollannista ja Saksasta ne kuitenkin etsimisen jälkeen saatiin, kukaan ei siis jää ilman :-D Brodeerauksen jälkeen hupparit saadaan jaettavaksi todennäköisesti 18.4. alkavalla viikolla jossain vaiheessa, jos erityisen hyvin menee saamme ne jakoon su 17.4. kisoihin. Täsmennämme jakamisaikataulut seuran internetsivuille osoitteeseen www.ratsastusseuramajoran.sporttisaitti.com, ilmoitustaululle sekä Facebookiin seuran ryhmään. Lisätietoja Anu Helomaalta (puh. 040 592 2929, anu.helomaa@iki.fi)