Maaliskuun oheisliikuntatärppinä rullaustunti Korsossa

1.3.2016

Ilmoittaudu mukaan pian, viimeistään torstaina 3.3.

MAALISKUU 2016

• Rullaustunti Liikuntakeskus Vidassa Korson aseman vieressä sunnuntaina 13.3.2016 klo 11-12.
  • Miten haluat liikkua vuonna 2016-kysely jatkuu

Maaliskuun oheisliikuntatärppi on rullaustunti. Tunti pidetään Liikuntakeskus Vidassa Korson aseman vieressä (Korsontie 7, Vantaa) sunnuntaina 13.3.2016 klo 11-12. Mukaan ovat tervetulleita kaikki RS Majoranin jäsenet!

Rullaus = roller, on ryhmäliikuntaa, kehonhuoltotunti, jossa apuvälineenä käytetään foam rollereita eli putkirullia ja lacrosse- ja tennispalloja. Rullailu parantaa tehokkaasti kehon liikkuvuutta ja rentouttaa lihaksia. Tunnin pitää ope-Martinan ystävä Nina Mäkinen, joka on itse harrastanut aktiivisesti ratsastusta ja omistanut myös hevosen. Hän siis tietää ratsastajien lihaksiston heikkouksista ja vahvuuksista.

Tunnille tulee ilmoittautua viimeistään torstaina 3.3. nettilomakkeella RS Majoranin sivujen kautta (www.ratsastusseuramajoran.sporttisaitti.com), lomakkeeseen pääsee TÄÄLTÄ. Tunnin hinta on 10 euroa / osallistuja, se tulee maksaa ilmoittautumisen yhteydessä seuran tilille Nordeaan FI12 1013 3000 1313 49. Mukaan mahtuu 20 ensimmäistä, ja jotta tunti toteutuu, ilmoittautuneita tulee olla vähintään kahdeksan. Lisätietoja varustuksesta, kulkemisesta, jne. erillisessä kutsussa, internetsivuilla sekä Anu Helomaalta (puh. 040 592 2929 tai anu.helomaa@iki.fi) tai Martina Keskiseltä (puh. 044 041 1228).

Miten haluat vuonna 2016 liikkua muiden majoranilaisten kanssa?

Haluamme myös tietää, mitä Sinä haluaisit oheisliikuntarintamalla tietää tai tehdä vuoden 2016 aikana? Voit kertoa toiveistasi RS Majoranin nettisivujen kyselylomakkeen kautta. Jos haluat, voit samalla ilmoittautua ”liikuntatreffilistalle”, jonka jäsenille laitetaan suoraan tietoa liikuntatreffeistä. Listalle ilmoittautumalla varmistat sen, että mikään tapahtumista ei mene ohi, vaan saat niistä tiedon omaan sähköpostiisi. Listalla mukana oleminen ei velvoita mihinkään. Kysely löytyy osoitteesta http://ratsastusseuramajoran.sporttisaitti.com/oheisliikunta/, kyselyyn pääset TÄÄLTÄ.