Lähde majoranilaisten kanssa Tampereen hevosmessuille

28.2.2016

Yhteisretken päivä on sunnuntai 3.4.2016, ilmoittaudu viimeistään 17.3.

Retkelle ei tullut tarpeeksi osallistujia, jotta bussikyydin järjestäminen olisi kustannusten puolesta ollut järkevää. Eli ikävä kyllä joudumme perumaan yhteiskuljetuksen. Yksittäisiä lähtijöitä tapahtumaan saattaa silti olla :-D

Lähde RS Majoranin järjestämällä kyydillä Tampereen hevosmessuille!

RS Majoran järjestää jäsenilleen mahdollisuuden lähteä Tampereelle Suomen suurimpaan hevosalan ammatti- ja harrastemessut Hevoset 2016 -tapahtumaan. Messut järjestetään Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa 2.-3.4.2016, meidän retkipäivämme on sunnuntai 3.4. Mukaan on kutsuttu myös muita lähialueen seuroja ja heidän jäseniään.

Koko hevosalan yhteinen tapahtumaviikonloppu kutsuu Tampereelle niin ravi- kuin ratsupuolenkin ammattilaiset ja harrastajat — unohtamatta perheitä ja muita hevosista ja hevosharrastuksesta kiinnostuneita. Messujen korkeatasoinen näytösareena- ja seminaariohjelma sekä monipuoliset ostosmahdollisuudet houkuttelevat kahteen messuhalliin vuosittain yli 150 näytteilleasettajaa ja lähes 15 000 kävijää.

Matkaan lähdetään Leppävaaran ratsastuskoululta sunnuntaina 3.4. noin klo 8, takaisin tallilla ollaan alustavasti klo 19. Jotta saamme bussiin riittävästi väkeä, mukaan on kutsuttu myös Ratsastusseura Primuksen, Kauniaisten Ratsastajien (Peikin ratsastuskoulu) ja Kilon Ratsastuskerhon (Kilon ratsastuskoulu) jäseniä. Kyytiläisiä poimitaan kyytiin tarpeen mukaan myös muilta ratsastuskouluilta ja sekä lähtö- että paluuajat täsmentyvät myös sen mukaan, keitä retkelle lähtee. Kyytiin voi nousta myös matkan varrelta, ennakkoon sovituista paikoista. Aikataulu täsmennetään ilmoittautuneille.

Edestakaisen kuljetuksen hinta on 25 euroa, retkeilijän tulee olla jonkun järjestävän seuran jäsen.

Huom! Sisäänpääsymaksu maksetaan erikseen. SRL:n jäsenkorttia näyttämällä messujen päivälippu maksaa kahdeksan euroa. Seuran jäsenet ovat vakuutettuja koko matkan ajan SRL:n kautta. Huom! Tapahtuma järjestään vain seurojen jäsenille.

Alaikäisiltä tarvitsemme lupalapun huoltajan allekirjoittamana, se pitää täyttää ennen bussiin nousemista (löytyy seuran internetsivuilta ja ilmoitustaululta). Mukaan kannattaa ottaa ainakin eväitä ja/tai rahaa ruokaan, jne.  Ohjelmasta tarkemmin http://www.hevosmessut.fi/hevosmessut

Seura maksaa osan matkan kustannuksista. Jotta matka toteutuu, lähtijöitä tulee olla vähintään 20. Bussissa ja messuilla mukana on valvova aikuinen, jonka puhelinnumero annetaan matkalaisille.  Ilmoittaudu oheiseen listaan tai internetsivuilla viimeistään torstaina 17.3.2016, ilmoittautuminen on sitova. Kuljetuksen hinta 25 euroa tulee maksaa ilmoittautumisen yhteydessä, siis viimeistään 17.3. RS Majoranin tilille Nordeaan FI12 1013 3000 1313 49. Jos matka peruuntuu, rahat palautetaan. Lisätietoja Anu Helomaa (040 592 2929, anu.helomaa@iki.fi).