Jäsenkirjeen 5/2015 tietäjät löydetty

22.1.2016

Arvonnan voitti Jaana Heinonen, muita osallistujia odottavat heijastimet seuran ilmoitustaululla.

Vuoden 2015 viimeisestä eli viidennestä jäsenkirjeestä järjestettiin pieni tietokilpailu, joka päättyi 20.1.2016. Kaikki vastaajat löysivät oikeat vastaukset kaikkiin kysymyksiin ja heidät palkitaan RS Majoranin heijastimilla. Pienen palkintokassin voitti Jaana Heinonen. Arvonnan voittajalle palkinto toimitetaan henkilökohtaisesti, muiden osallistujien heijastimet löytyvät Majoranin ilmoitustaululta nimellä varustettuna. Tässä vielä kysymykset ja oikeat vastaukset:

1) Koska pidetään vuoden 2016 ensimmäiset seurakilpailut? Sunnuntaina 7.2.

2) Mikä maininta on jaettu kuluvana vuonna kuukausittain? He saivat diplomit pikkujouluissa. Kuukauden ahkera.

3) Ketkä voivat vuonna 2016 osallistua RS Majoranin tapahtumiin (muihin kuin seurakisoihin)? RS Majoranin jäsenet.

4) Jos haluaa liittyä seuraan, mikä pitää täyttää (löytyy ilmoitustaulun luota ja seuran sivuilta)? Jäsenlomake.

5) Mikä on vuonna 2016 RS Majoranin teema? Oheisliikunta, liikkuminen.

Kiitos kaikille osallistujille!