Etsi oikeat vastaukset jäsenkirjeestä 5/2015!

19.1.2016

Visan vastaajien kesken arvotaan pikkupalkintoja, vastausaika päättyy ke 20.1.

Kilpailu: Etsi oikeat vastaukset jäsenkirjeestä!

Etsi ja löydä oikeat vastaukset jäsenkirjeen 5/2015 sivuilta! RS Majoran järjestää kyselyn, josta selviydyt lukemalla vuoden 2015 viimeisen eli viidennen jäsenkirjeen, vastaus jokaiseen kysymykseen löytyy kirjeen sivulta.

Vastaa kyselylomakkeeseen TÄÄLLÄ, vastausaika päättyy keskiviikkona 20. tammikuuta. Oikein vastanneiden kesken arvotaan 10 RS Majoranin heijastinta ja pieni yllätyspalkinto. Jos oikein vastanneita on vähemmän, kaikki tietäjät saavat palkinnon. Palkinnon saaja arvotaan vastausajan päätyttyä. Palkinnon saaneiden lista julkaistaan seuran sivuilla, palkinnot pyritään luovuttamaan henkilökohtaisesti.

1. Koska pidetään vuoden 2016 ensimmäiset seurakilpailut?
  2. Mikä maininta on jaettu kuluvana vuonna kuukausittain? He saivat diplomit pikkujouluissa.
  3. Ketkä voivat vuonna 2016 osallistua RS Majoranin tapahtumiin (muihin kuin seurakisoihin)?
  4. Jos haluaa liittyä seuraan, mikä pitää täyttää (löytyy ilmoitustaulun luota ja seuran sivuilta)?
  5. Mikä on vuonna 2016 RS Majoranin teema?