RS Majoranin 5/2015 jäsenkirje julkaistu

10.12.2015

Kirjeen sivuilla kertausta menneestä ja tietoja tulevasta

RS Majoranin jäsenkirje 5 / 2015                                                              10.12.2015

Toimintavuosi on lopuillaan ja joulukin jo ihan kulman takana. Tämän jäsenkirjeen sivuilla kurkistamme vielä menneen syksyn tapahtumiin, mutta kerromme myös tulevasta. Vuoden 2016 ensimmäiset seurakisat käydään sunnuntaina 7.2.2016.

Ensi vuoden teemana on liikkuminen, siis muu liikkuminen ratsastuksen ohella. Siitä kerromme pitkin vuotta. Koko ensi vuoden tapahtumakalenteri julkaistaan vähän myöhemmin, kerromme siitä toivottavasti pian lisää.

Jäsenkirjeen sivuilta löytyy myös tarinaa muutoksista, joita ensi vuodelle toimintaamme tulee. Jatkossa järjestämme tapahtumamme vain seuran jäsenille. Seurakisoihin voi jatkossakin osallistua ei-jäsenet, mutta heidän osaltaan lähtömaksu nousee. Tarinaa on reilusti, istu mukavasti, lue kaikki tai poimi itsellesi kiinnostavat kohdat :-D

Ajankohtaisia asioita päivitetään seuran internetsivuille osoitteeseen www.ratsastusseuramajoran.sporttisaitti.com, facebookiin sekä seuran ilmoitustaululle alatallin satulahuoneeseen. Käy katsomassa! Ajankohtaisia tarjouksia puolestaan löydät yhteistyökumppanimme HippoSportin internetsivuilta, osoitteesta www.hipposport.fi.

Kiitos kaikille seuran toimintaan tämän vuoden aikana osallistuneille, rauhallisia juhlapyhiä ja mukavaa alkavaa vuotta 2016!

Liitteet