Vuoden 2016 ensimmäiset seurakisat sunnuntaina 7.2.

7.12.2015

Vuoden 2016 ensimmäiset seurakisat käydään sunnuntaina 7.2.2016 kello 11 alkaen. Ohjelmassa on rataesteissä 60 cm (367.1) ja 80 cm (367.1). Koululuokat ovat Helppo C E1 (kaikki), Helppo BA1 a) poniratsastajat + juniorit, b) seniorit. Lisätietoja tulossa.

Koko kalenteri julkaistaan viimeistään tammikuussa, kunhan saamme päivämääräpalapeliä koottua. Joka tapauksessa ensi vuonna ohjelmassamme ovat tutusti kahdeksat seurakisat yhdeksänä päivänä (kesäkisat ovat kaksipäiväiset). Sen verran voimme paljastaa jo nyt, että mestaruuskisojen ohjelmiin on tulossa pieniä muutoksia. Pari edellistä vuottahan on menty samoilla ohjelmilla. Muutos tulee myös siihen, että järjestämme ensi vuonna mestaruuskisat ja päättäjäiset samana päivänä, muutaman vuoden tauon jälkeen.

Alkuvuoden tapahtumista pari huomiota: Majoran-viikko järjestetään 29.2.-4.3.2016. After riding –tilassa on tuolloin mm. hevostavaroiden kirpputori (laitahan tavaroita talteen!) ja muuta ohjelmaa. Lisätietoa luvassa lähempänä. Pyrimme järjestämään retken Hevoset-messuille Tampereelle, jotka pidetään 2.–3.4.2016 Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa.