Merkkisuorituksia noudettavissa toimistosta

30.11.2015

Jäsenten merkkejä jaettiin pikkujouluissa, tässä tietoja niille, jotka eivät olleet paikalla

Merkkisuorituksia ja diplomeja noudettavissa toimistosta

Vuoden 2015 aikana ratsastus- ja hevostaitomerkkejä suorittaneille RS Majoranin jäsenille jaettiin diplomit ja merkit seuran pikkujouluissa 28.11. Jos et ollut juhlissa paikalla, voit pyytää merkkiäsi toimistosta tai opettajaltasi.

Seuraavat diplomit jäivät (mielestämme) jakamatta:

Perushoitomerkki:

Jessi Kajastie                       Annu Koukkari                    Lilja Vesterinen

Aada Niittynen                       Eerika Lahti                        Saana Ikonen

Annika Holmberg               Anna Siddal                           Iida Kokki

C-merkki:                            Henriika Ylä-Nikkilä

Mukavaa postia on myös Laura Ahlbladille ja Anni Happoselle! :-D

Merkkien suorittajissa oli tänä syksynä poikkeuksellisen paljon sellaisia, jotka eivät ole RS Majoranin jäseniä.  Jos et ole RS Majoranin jäsen, joudut tilaamaan ja maksamaan suorittamasi merkit itse Suomen Ratsastajainliitosta (SRL, lisätietoja jäljempänä). RS Majoranin jäsenen suorittamat merkit seura tilasi ja maksoi. Jäsenet saivat merkkinsä ja todistuksensa seuran pikkujouluissa, ei-jäsenet siis eivät.

Olemme toimittaneet tiedot myös ei-jäsenten merkkisuorituksista SRL:ään ja ne löytyvät joidenkin viikkojen kuluttua tietojen toimittamisesta liiton sivuilta osoitteesta http://www.ratsastus.fi/seuratoiminta/merkkisuoritukset, sivulla on myös muita ohjeita merkkeihin liittyen. Ei-jäsenet voivat nimensä löydettyään tilata ja maksaa merkin itse SRL:stä. Merkki toimitetaan postitse suoraan tilaajalle, yleensä postiennakkoa vastaan. Lisätietoja merkeistä myös RS Majoranin sivulla http://ratsastusseuramajoran.sporttisaitti.com/seura/merkkisuoritukset/Lisätietoja voi kysyä seuran jäsensihteeriltä Elina Nurmelta (aino.elina.nurmi@gmail.com, p. 040-534 1504) tai seuran sihteeriltä Anu Helomaalta (anu.helomaa@iki.fi, p. 040 592 2929).

Seuraavassa lista merkkejä suorittaneista EI-JÄSENISTÄ, joiden suoritustiedot on toimitettu SRL:ään:

PERUSHOITOMERKKI

Laura Hursthouse               Anni Kallioniemi                  Peppi Koski

Eeva Tulkki                           Maisa Rissanen                  Eevi Raulos

Ella Koivisto                        Annina Suomalainen           Ella Anttonen

Anna Hiltunen                     Kerttu Piiroinen                     Julia Korja

Nella Heikkilä

Ystävällisin terveisin,          RS Majoranin hallitusväki