Joulukuun ahkera valitaan yleisöäänestyksellä!

1.12.2015

Äänestä omaa suosikkiasi!

Vuonna 2015 RS Majoranin yhtenä tärkeänä teemana on ollut ahkeruus. Kuukausittain yhdessä Leppävaaran ratsastuskoulun kanssa on valittu kuukauden ahkera, ihminen joka tallilla ollessaan tekee paljon, on reipas, auttaa, taluttaa, huomioi muita ja tuo tallille hyvää mieltä.

Joulukuun ahkera ja yleisön suosikki valitaan tällä kertaa yleisöäänestyksellä jo aikaisemmin valituiden ahkerien joukosta. Äänestyksen voittajaa muistetaan pienellä palkinnolla.

Tutustu ehdokkaisiin, valitse heistä juuri sinun mielestäsi ahkerin ja äänestä! Äänestysaika loppuu 31.12. Äänestää voi lomakkeella, mutta muistathan, että oman äänensä voi antaa vain kerran!

ÄÄNESTÄÄ VOIT TÄÄLLÄ!

Ehdokkaat joulukuun ahkeraksi:

MARRASKUUN AHKERA: SOFIA KANGASMETSÄ

Reipas, huolehtiva, kiltti, rauhallinen, iloinen, ahkera ja nöyrä.  Esimerkillisesti käyttäytyvä tallin kultakimpale, joka taluttaa mielellään ja muutenkin auttaa paitsi aina pyydettäessä, paljon myös oma-aloitteisesti. Tunnollinen Rasmuksen hoitaja.

LOKAKUUN AHKERA: MINNA PULKKINEN

"Ahkera, avulias, huolehtiva, iloinen. Monesti oman tunnin jälkeen jatkaa avustamista minitunnilla ja odottaa Spotin pois viimeiseltä tunnilta, vaikkei edes hoida koko ponia. Eli aina valmis auttamaan, taluttamaan ja siivoamaan eikä pidä melua itsestään. Tunnollinen, rauhallinen ja ystävällinen esikuva pienemmille, joka osallistuu innolla myös seuran tapahtumiin."

SYYSKUUN AHKERA: RONJA HEINO

"Tomera, avulias, iloinen ja reipas tulevaisuuden lupaus hevos- ja ratsastushommissa. Kiinnostunut hevosasioista monella tavalla, uskaltaa myös kysyä, jos kaikki ei ole niin selvää.  Aito ponityttö."

ELOKUUN AHKERA: OLIVIA KOIVUNEN

"Ahkera ja todella avulias tyttö, jota näkee säännöllisesti myös talutushommissa. Hän on reipas, oma-aloitteinen, mukavaa seuraa sekä kiinnostunut oppimaan, osallistumaan seuran tapahtumiin ja uskaltaa kysyä asioita, myös aikuisilta. Hoitajana Olivia on astunut jo isompiensa joukkoon, sillä hänen silmäteränsä ei olekaan poni vaan hevonen."

HEINÄKUUN AHKERA: VIIVI SAHRAMO

"Innostunut, reipas, ahkera, auttavainen, näppärä ja napakka ponityttö :-). Kiinnostunut muustakin kuin vain ratsastamisesta, jaksaa tehdä tallihommia reippaasti ja onkin ollut heinäkuun aikana isona apuna iltatallien tekemisessä. Huolehtii hoitoponistaan ja muistakin, auttaa muita ja pärjää hyvin ponien kanssa."

KESÄKUUN AHKERA: JAANA NIKKOLA

"Tallin hengetär ja hyväsydäminen äitihahmo, joka on aina valmis auttamaan. Hän ei tallilla malta juuri paikallaan istua, vaan hevossilmäteriensä hoitamisen lisäksi keksii aina tekemistä, vähintään lannan keräämistä kentältä. Hän on tärkeä auttaja paitsi tallilla, myös seuran tapahtumissa, joissa saadaankin usein nauttia hänen avustaan ja herkuistaan."

TOUKOKUUN AHKERA: PINJA SJÖGREN

"Nuoreksi tytöksi on jo pitkään ahkeroinut ja auttanut tallilla. Todellinen ponityttö, jolla on hymy herkässä."

HUHTIKUUN AHKERA: EMILIA KIVINEN

"Ahkera ja huolehtiva heppatyttö, joka antaa hyvien tekojensa puhua sanahelinän sijaan, ei tee itsestään numeroa. Tunnollinen ja avulias hoitaja, jonka hoidokki saa parasta mahdollista huolenpitoa. Rauhallinen hevosystävä, jonka hevosmiestaidot kasvavat päivä päivältä."

MAALISKUUN AHKERA: TIIA RAUHA

”Hoitanut vasta vähän aikaa, mutta vakuuttanut reippaudellaan ja ahkeruudellaan. Ennen hoitoponin saamista oli esimerkki siitä, mitä kaikkea voi tehdä, vaikkei omaa hoidokkia olekaan, opetteli ahnaasti tallielämää ja näytti että haluaa oppia lisää. Kypärä päässä valmiina taluttaa ennen omaa tuntiaan, on aina valmis auttamaan. Ymmärtää, mitä todellinen tallilla olo on ja että hevostaituruus kehittyy muuten kuin päiväkirjaan kirjoittamalla. Putsaa, puunaa, taluttaa ja on ystävällinen ja iloinen.”

HELMIKUUN AHKERA: TERESA PAATERO

”Ahkera, osallistuva ja hevosasioista kiinnostunut tulevaisuuden lupaus. Hän viettää paljon aikaa tallilla ja aina tallilla ollessaan puuhailee ja auttaa muita. Mieletön tyyppi kerta kaikkiaan! Nuoresta iästään huolimatta hänelle on kertynyt talutuksia varmaan enemmän kuin kenellekään muulle”.

TAMMIKUUN AHKERA: MAIJU KAARSALO-KOSKELA

”Avulias, huolehtiva, ahkera ja ystävällinen. Maiju huolehtii tallilla ollessaan sekä ihmisistä että hevosystävistään viimeisen päälle ja on aina valmis auttamaan. Aina. Ja tekee sen niin, että avunpyytäjällekin tulee hyvä mieli. Yksi tallin aikuisista, jota on helppo lähestyä. Sydämellinen auttaja myös seuran tapahtumissa, valokuvauksesta siivoukseen ja kaikessa siltä välillä.”