Vuoden neljäs jäsenkirje julkaistu

2.10.2015

RS Majoranin syksy on ollut täynnä tohinaa, tämän jäsenkirjeen sivuilla pääset mukaan siihen, mitä kaikkea on tapahtunut ja mitä on tulossa. Myös ensi vuoden suunnittelu on jo täydessä vauhdissa, siinä hyödynnämme kevään jäsenkyselyyn antamaanne palautetta.

Pikkujoulupäivä lauantai 28.11. kannattaa merkitä jo nyt kalenteriin. Sitä ennen toki kisataan vielä loka- ja marraskuun seurakisoissa. Niiden kisojen jälkeen tiedetään myös Majoran Cupin parhaat, jotka palkitaan pikkujouluissa. Erilaista ratsastamista pääsee kokeilemaan järjestämällämme lännenratsastusretkellä Hyvinkäällä. Huom! Länkkäriretken päivämäärä muuttui vielä kertaalleen, nyt se alkaa lauantaina 31.10. klo 15. Ratsastuksenopettajiemme Martinan ja Tuija johdolla päästään myös urheilemaan Malminkartanon portailla sunnuntaina 18.10. klo 16 alkaen.

Ajankohtaisia asioita päivitetään seuran internetsivuille osoitteeseen www.ratsastusseuramajoran.sporttisaitti.com, facebokiin sekä seuran ilmoitustaululle alatallin satulahuoneeseen. Seuraa mukana!

Yhteistyömme hevostarvikeliike HippoSportin kanssa jatkuu. Hyödynnä sinäkin heidän tarjouksiaan! Seuramestaruuskisoissa palkintopöytä notkui Hipon tuotteita :-D Käy katsomassa www.hipposport.fi

Liitteet