Liikuntatreffit Malminkartanon portailla su 18.10. klo 16

14.10.2015

Tule mukaan! Katso lisätietoja.

Lisätietona infoon, että tapahtumassa on voimassa SRL: vakuutus. Ja koska kyseessä on ns. näyttö Liikkuva Ratsastaja –ohjaajakoulutukseen liittyen, ohjaustuokio videoidaan kurssilaisten kouluttajaa varten. Sitä ei näytetä tai käydä läpi missään yhteisesti, vaan tallenteen avulla kurssilaiset saavat mahdollisuuden lisävinkkeihin oheisliikunnan ohjaamiseen liittyen.

**************

Tervetuloa liikkumaan kanssamme Malminkartanon portaille (Naapuripellontie, 00410 Malminkartano) sunnuntaina 18.10.2015 klo 16-n.17. Ratsastuksenopettajamme Martina Keskinen ja Tuija Rahkamaa ovat osallistuneet Liikkuva Ratsastaja -oheisliikunnan ohjaajakoulutukseen ja liikkumistreffit ovat heidän näyttönsä kurssiin liittyen.

Liikkuva Ratsastaja -koulutuksessa perehdytään ratsastuksen oheisliikuntaan huomioiden lajin omat erityispiirteet ja tarpeet. Ensi vuonna RS Majoranin teema on liikkuminen, haluamme korostaa muun liikkumisen tärkeyttä ratsastuksen rinnalla.

Malminkartanossa alkuverrytellään portaiden viereisellä kentällä, kävellään portaita ja mäkeä ylös ja alas, ylhäällä tehdään ratsastajalle tärkeitä lihaskuntoliikkeitä ja lopuksi venytellään. Kaikki tekevät oman kuntonsa ja olotilansa mukaan. Mukaan kannattaa ottaa juomapullo, sään mukaiset varusteet, mahdollisesti hikipyyhe ja jumppamatto (pärjää ilmankin).

Tapahtuma on ilmainen, avoin kaikille (myös ei-jäsenille) eikä etukäteisilmoittautumista vaadita. Lisätietoja Martina Keskiseltä (puh. 044 041 1228), Anu Helomaalta (puh. 040 592 2929), tai Tuija Rahkamaalta voi kysyä asiasta, kun häntä näkee tallilla.

Seuran edustajien on mahdollista ottaa kuntoilijoilta tallilta kyytiin, kerrothan kyytitarpeesi. Lähelle portaita kulkee myös HKL bussilinja nro 39 ja Malminkartanon juna-asema on lähellä. Matka tallilta portaille ei ole pitkä.

Syysterveisin, RS Majoranin hallitus