Olethan muistanut noutaa astiasi kisojen jälkeen?

16.9.2015

Kisoihin ja tapahtuniin leiponeiden astioita lojuu yhä seuran kaapissa. Tule noutamaan omasi, tai ne hävitetään.

Seuran kaappiin on ajan saatossa jäänyt lojumaan kippoja ja kuppeja, vuokia ja peltejä kisojen ja tapahtumien jäljiltä. Ahkerat leipojamme ovat unohtaneet siis päivän päätteeksi noutaa omansa takaisin.

Tarkistattehan jokainen, että omat astianne ovat visusti kotona tallessa, eikä RS Majoranin kaapissa. Mikäli huomaat jonkin astian puuttuvan, ota yhteyttä johonkin seuran hallituslaiseen ja tule noukkimaan omasi talteen.

Astiat, joille ei ole löytynyt omistajaa ensi torstaihin (24.9.) mennessä, jaetaan pois tai hävitetään! Toivottavasti saisimme siis kaikki yksinäiset kupit koteihinsa ennen sitä :)

Terveisin,
RS Majoran