SRL:n jäsentarinat: Miksi olen ratsastusseuran jäsen?

4.9.2015

SRL etsii inspiroivia jäsentarinoita 30.9. mennessä

Ratsastusseuratoiminta pitää sisällään monenlaisia tarinoita. On monia syitä osallistua ja tulla mukaan toimintaan.

SRL etsii inspiroivia jäsentarinoita. Pyydämme, että ratsastusseuran jäsenet kertovat omin sanoin tarinansa seuran jäsenenä. Erityisesti toivomme perusteluja siihen, mitkä asiat koetaan tärkeiksi ja antoisiksi, miksi halutaan olla ja pysyä jäsenenä.

Jäsenet voivat jakaa tarinaansa vapaan tekstin ja/tai kuvien muodossa. Kampanjaan voi osallistua lähettämällä tekstin/kuvat osoitteeseen nina.kaipio@ratsastus.fi 30.9. mennessä.

Julkaisemme tarinoita liiton nettisivuilla, Nuoret Päättäjät –bloeissa sekä Hippos-lehdessä. Kaikkien osallistuneiden kesken arvotaan 10 kpl kahden hengen lippuja vuoden 2016 Apassionata -näytöksiin.