Tervetuloa junioreiden Hubertukseen!

7.8.2015

Lauantain 5.9. tapahtuman teema on metsä ja metsän henget

Tervetuloa

RS Majoranin metsä ja metsän henget juniori-Hubertusratsastukseen Leppävaaran ratsastuskoululle lauantaina 5.9.2015 klo 16.30 alkaen.

Ohjelma:

Hubertusratsastus Masterin johdolla metsässä ja pelloilla (säävaraus)

Ratsastusleikkejä ja -kisailua kentällä / maneesissa

- Metsästysillallinen After Riding -tilassa

- Hevosen Malja

Ratsastuksen hinta 24 €, seura tarjoaa illallisen. Ratsastus maksetaan juhlassa.

Ratsastamaan ja syömään kutsutaan: Sofia Sinisalmi, Camilla Finne, Ronja Nurminen, Oona Ylikoski, Tiia Rauha, Eerika Salli, Rondy Stenman, Jenni Ek, Teresa Paatero, Ida Inkinen, Viivi Sahramo, Milla Himberg, Emmi Ylikoski, Teresa Pollari, Hanna Aalto, Anniina Pekonen sekä kaikki ratsastuksenopettajat.

Syömään kutsutaan: Sara Pajunen, Pinja Heinonen, Camilla Jokinen, Malin Kosonen, Ella Nurmi, Liisa Tenhovuori, Petra Hiltunen, Sara Laukkanen, Annika Grönholm, Tuuli Isokangas, Kaisa Lehto, Suvi Karanta, Lotte Mäkinen, Minna Pulkkinen, Pinja Kaivola, Henriikka Ylä-Nikkilä ja Emilia Mikkola.

Huom! Tähän tekstiin oli lipsahtanut vahingossa viime vuoden nimilista, pahoittelumme virheestä! Liitteen tiedot ovat olleet koko ajan oikein.

Myös kaikki muut ovat sydämellisesti tervetulleita seuraamaan tapahtumaa!

Halutessasi voit pukeutua metsä tai metsän henget -tyyliseen asuun ja koristautua (ja koristella myös ratsusi) teeman mukaan sekä ratsaille että ruokailuun. Paras asu palkitaan. Huomioi, että vaatetus ja koristelu ovat turvallisia ratsastuksessa!

Vastauspyyntö: Tiistaihin 1.9. mennessä seuran ilmoitustaululla olevaan listaan.
Lisätietoja hallituksen jäseniltä.

Teemaan liittyviä sanoja: Metsän kasvit ja eläimet, menninkäiset, metsänhenget, Hobbitit, maahiset, metsänneidot, haltijat, keijut, metsän piiat, Metsän kuningas Tapio ja metsästäjät.

Metsäisin terveisin, RS Majoran Ry

P.S. Hubertuksiin kutsutaan siis edellisen vuoden aikana Majoranin tapahtumissa (kisat ja muut tapahtumat) eniten talkoopisteitä keränneet. Tallilla käy paljon muutenkin ahkeraa porukkaa, mutta kaikille ei ole kertynyt vaan talkoopisteitä. Juhlatila asettaa rajoitteita kutsuttavien määrään. Kiitos KAIKILLE ahkerille!