Lähde yhdessä tutustumaan Seikkailupuisto Huippuun lauantaina 29.8.!

29.8.2015

Retki toteutuu! Mukaan voi tulla kuka vain, myös ei-heppaihminen tai ei-majoranilainen eikä tarvitse ilmoittautua.

Retki toteutuu! Sääennusteet kertovat, että jos päivän mittaan sataa, klo 16 maissa pitäisi kirkastua. Mukaan mahtuu, eikä tarvitse ilmoittautua :-D. Jokainen maksaa sisäänpääsymaksunsa itse, ryhmähinnat ovat voimassa, kun kiipeilijöitä on vähintään kymmenen. Mukaan voi tulla kuka vain, myös ei-heppaihminen tai ei-majoranilainen, turvallisuuslomake pitää vaan täyttää, lisätietoa alla. Tulethan paikalle n. 15.45 :-)

***************

RS Majoran järjestää yhteisretken Leppävaarassa sijaitsevaan Seikkailupuisto Huippuun lauantaina 29.8. klo 16 alkaen.Huippu on Leppävaaran urheilupuistoon vuonna 2015 avattu köysiseikkailupuisto, jossa liikutaan kiipeilyvaljaiden varassa puusta puuhun rakennetuilla radoilla. Huipussa tasapainoillaan, ryömitään tunneleissa, taiteillaan verkoissa ja kävellään huojuvilla silloilla 6−18 metrin korkeudessa. Huipun radoilla voi nauttia korkeuden tunnusta, ulkoilmassa reippailusta ja itsensä sekä mielenkiintoisten haasteiden voittamisesta.

Huipussa radat on mitoitettu eri pituisille seikkailijoille, omansa löytyy myös pienemmille. Puistossa saa oleskella vapaasti, mutta radoille nousemiseen tarvitaan kiipeilyvaljaat. Huipussa seikkailu sopii kaikille liikuntaesteettömille eikä vaadi aiempaa kiipeilykokemusta. Seikkailu kestää yleensä max. 2h.

Ennen radoille nousua jokainen Huipussa seikkailija allekirjoittaa turvallisuusohjeet. Allekirjoituksellaan hän vahvistaa tutustuneensa ohjeisiin ja ymmärtäneensä ne. Ohjeisiin on hyvä tutustua jo etukäteen. Huipussa 13 vuotta täyttänyt ja sitä vanhempi nuori saa seikkailla omin päin, mikäli hänellä on mukanaan huoltajan allekirjoittama turvallisuusohjelomake. Alle 13-vuotiaalla asiakkaalla on oltava mukanaan vähintään 18-vuotias aikuinen, meidän on tärkeää tietää, jos osallistuja on alle 13-vuotias. Lisätietoja ja lomake löytyvät osoitteesta http://www.seikkailupuistohuippu.fi/cms/fi/huippu/turvallisuusohjeet

Ilmoittaudu mukaan yhteisretkelle Majoranin facebook-sivujen tai internetsivujen kautta viimeistään keskiviikkona 26.8. Jokainen osallistuja maksaa oman sisäänpääsymaksunsa portilla eli maksua ei tarvitse maksaa seuran tilille. Meidän on silti tärkeää tietää, montako meitä on tulossa, jotta osaamme täsmentää varauksemme henkilömäärän. Jos olet alle 13-vuotias, kerrothan siitä järjestäjälle. Lisätietoja puistosta, turvallisuusohjeista, sijainnista, varustuksesta, kuvia jne. osoitteessa www.seikkailupuistohuippu.fi. Seuran yhteyshenkilö on Anu Helomaa (puh. 040 592 2929, anu.helomaa@iki.fi).

Yli kymmenen hengen ryhmä saa 10% alennuksen pääsymaksusta ja alennetut hinnat ovat 21,60 € (yli 140 cm) ja 12,60 € (alle 140 cm). Sade ei kiipeilyä haittaa, kunhan vaan pukeutuu säänmukaisesti. Tavataan Huipun sisäänkäynnin luona (Leppävaaran urheilupuistossa, stadionin takana, pururadan kupeessa) lauantaina 29.8. klo 15.45. Sisäänkäynnin koordinaatit: N 60° 13.688 E 24° 47.785. Lähimmät parkkipaikat: Veräjäpellonkatu 15 (Leppävaaran uimahalli) ja Vanha Maantie 15. Parkkipaikoilta on viitoitus seikkailupuistoon.

ILMOITTAUDU RETKELLE TÄÄLTÄ