Tietoa Leppävaaran ratsastuskoulun SRL-jäsenyydestä

23.6.2015

Tilapäinen muutos ei vaikuta yksittäiseen jäseneen mitenkään.

Leppävaaran ratsastuskoulun jäsenyys Suomen Ratsastajainliiton (SRL) jäsentallina on tällä hetkellä tauolla, näin SRL:n hallitus päätti kokouksessaan 17.4.2015. Kaikkien hevosten jokapäiväinen tarhaus oli kriteeri, mikä ei kirjaimellisesti täyttynyt ja tämän vuoksi päätös uuden puheenjohtajan johdolla tehtiin. Edellisen puheenjohtajan mukaan tarhaus oli riittävää. Päätös tulikin ratsastuskoululle täytenä yllätyksenä.

Toimintaa on korjattu jo ennen kokouspäivää ja jäsenyys on palautumassa, liiton syksyiset tallitarkastukset suoritetaan normaaliin tapaan.

Jäsenkoulun erottaminen SRL:stä ei vaikuta yksittäiseen jäseneen tässä vaiheessa mitenkään. Jäsenyys ja vakuutus ovat voimassa ja green carditkin tämän vuoden loppuun. RS Majoranin jäsenyys SRL:ssä jatkuu normaalisti.

Tilanteella on kuitenkin sellainen vaikutus, että ratsastuskoulumme ei voi osallistua tämän vuoden tuntiratsastajien mestaruuskisoihin heinä-elokuun vaihteessa Lahdessa.