RS Majoranin estekaluston maalaustalkoot 16.6.

8.6.2015

Talkoot pidetään suunnitellusti tiistaina 16.6. klo 10.30 (eka osa) ja klo 17.30 (toinen osa) alkaen.

Sääennuste näyttää lupaavalta vielä tälläkin hetkellä   Emme odota sinun osallistuvan molempiin osiin, vaan toivomme, että aamupäiväaika sopii jollekin, ilta-aika jollekin. Toki olet tervetullut molempiin osiin, jos intoa riittää ja mahdollisuuksia on! Jos haluat käyttää talkoissa hanskoja, otathan sellaiset mukaan kotoasi, seura ei niitä pysty tarjoamaan. Luethan tapahtuman tiedot vielä huolellisesti alkuperäisestä viestistä. Kiitos :-)

RS Majoranin estekaluston maalaustalkoot 16.6. (tai 17.6.)!

Tervetuloa mukaan RS Majoranin estekaluston maalaustalkoisiin Leppävaaran Ratsastuskoululle. Talkoot järjestetään kaksiosaisena tiistaina 16.6. klo 10-n.13 ja klo 17.30-n.20. Jos päivä on sateinen, toteutetaan talkoot keskiviikkona 17.6. samalla aikataululla.

Ohjelmassa on mm. estepuomien ja estejohteiden puhdistamista ja maalaamista. Seura hankkii puhdistusvälineitä, maaleja ja pensseleitä, mutta jos sinulta löytyy kotoa esimerkiksi pensseleitä, ota ne mukaan!

Talkoisiin ei kannata pukea päälleen aivan parhaita vaatteita eikä erityistä osaamista vaadita. Palkinnoksi ahkeroinnista saa talkoopisteitä. Seura tarjoaa mehua ja keksejä, mutta isompaa nälkää varten omat eväät kannattaa ottaa mukaan.

Talkoisiin ilmoittautuminen tapahtuu RS Majoranin facebooksivujen kautta. Paikalle voi tulla myös ilmoittautumatta, mutta klikkaamalla itsesi osallistujaksi helpotat järjestäjien tehtävää ja varmistat, että osaamme kirjata sinulle myös talkoopisteitä. Facebookissa vahvistetaan myös tapahtuman toteutuminen (huom! säävaraus) eli sivuilla kannattaa joka tapauksessa käydä. Lisätietoja Anu Helomaalta (puh. 040 592 2929, anu.helomaa@iki.fi)

Käy ilmoittautumassa täällä!