Vuoden toinen jäsenkirje julkaistu

1.6.2015

Sivukaupalla tarinaa menneestä ja tulevasta :-D

Kesä on vihdoin tullut!

Edellisten kuukausien aikana on ollut paljon tapahtumia, mm. ponilympialaiset, seuramestaruuskisat ja kevätkauden päättäjäiset poniagilitynäytöksellä höystettynä.

Tapahtumien osalta kesä-heinäkuu ovat rauhallisempia, mutta niiden aikana valmistellaan jo syksyä. Perjantaina ja lauantaina 10.-11. heinäkuuta käydään kaksipäiväiset kesäkisat. Kisasääntöjä raipan ja kannusten käytön osalta on muokattu.

Kertaamme tämän jäsenkirjeen sivuilla mennyttä ja kurkistamme myös vähän tulevaan. Tarinaa on reilusti, istu mukavasti, lue kaikki tai poimi itsellesi kiinnostavat kohdat :-D

Yhteistyömme hevostarvikeliike HippoSportin kanssa jatkuu. Hyödynnä sinäkin heidän tarjouksiaan! Seuramestaruuskisoissa palkintopöytä notkui Hipon tuotteita :-D Käy katsomassa www.hipposport.fi

Mukavia kesäpäiviä!