Päättäjäisten poniagilitykokeilijat ovat selvillä

18.5.2015

PÄÄTTÄJÄISTEN PONIAGILITY-KOKEILIJAT OVAT SELVILLÄ

RS Majoranin kevätkauden päättäjäiset järjestetään lauantaina 23.5.2015 klo 16 alkaen tallin ympäristössä. Päättäjäisten alkupalana on poniagilitynäytös, jossa lohjalaisen Riitin tallin shetlanninponit ovat päätähtinä. Saman tallin poneilla opettelimme ajamista Vermossa.

Ilmoittautuminen on päättynyt. Halukkaista ilmoittautuneista arvottiin mestaruuskisoissa viisi, jotka pääsevät kokeilemaan agilityä: Kia Hakola, Tiina Lahtinen, Emma Metsäniemi, Emilia Mikkola ja Sara Pajunen. Otathan mukaasi mukavat kengät (ei avonaiset), hanskat ja kypärän!

Näytökseen ei ole varsinaista maksua, mutta kolehtikippoon saa laittaa tuomisia, jos haluaa auttaa seuraa ja osallistua näytöksen kuluihin.

Noin klo 17.30 lähtien syödään. Ruokana on pinaatti-ricottacanneloneja (pastaa), vihreää salaattia, patonkia ja levitettä sekä jälkiruoaksi raparperipannacottaa. Yhdessäolon lomassa on muutakin ohjelmaa, jaamme palkintoja ja halukkaat pääsevät myös pelaamaan pesäpalloa. Juhlat päättyvät noin klo 20.

Haluaisimme muistuttaa siitä, että ilmoittautuminen on sitova. Henkilömäärä on ilmoitettu ruokailun järjestäjälle ja maksamme sen mukaan, siksi poisjäänti on kustannus seuralle. Jos et tule paikalle, olet silti velvoitettu maksamaan ruokailumaksun. Rajatun ruokamäärän takia jälki-ilmoittautujia ei voida ottaa vastaan.

RUOKAILUN HINTA: Jäsenet 10 €, ei-jäsenet 15 €. Ruokailun voi maksaa etukäteen RS Majoranin tilille FI12 1013 3000 1313 49 (mainitse ruokailijan nimi) tai paikan päällä käteisellä. Lisätietoja Anu Helomaalta (puh. 040 592 2929 tai anu.helomaa.iki.fi).

TERVETULOA!