Tervetuloa kevätkauden päättäjäisiin lauantaina 23.5.!

2.5.2015

Majoranin kevätkauden päättäjäiset ja 25v-juhlat keväällä 2014, kuva Maija Virtanen

Ilmoittautumisaika on päättynyt ke 13.5.

Majoranin kevätkauden päättäjäiset järjestetään lauantaina 23.5.2015 klo 16 alkaen tallin ympäristössä.

Päättäjäisten alkupalana on poniagilitynäytös, jossa lohjalaisen Riitin tallin shetlanninponit ovat päätähtinä. Saman tallin poneilla opettelimme ajamista viime syksynä Vermossa.

Muutama meikäläinenkin arvotaan kokeilemaan, miltä poniagility tuntuu. Näytökseen ei ole varsinaista maksua, mutta kolehtikippoon saa laittaa kolikkotuomisia, jos haluaa auttaa seuraa ja osallistua näytöksen kuluihin.

Noin klo 17.30 lähtien syödään. Yhdessäolon lomassa on muutakin ohjelmaa, jaamme palkintoja ja halukkaat pääsevät myös pelaamaan pesäpalloa. Juhlat päättyvät noin klo 20.

Ilmoittautumisaika on päättynyt ke 13.5. HUOM! Ilmoittautuminen on sitova, eli jos olet laittanut nimesi listaan/lähettänyt ilmoittautumislomakkeen, olet sitoutunut maksamaan ruokailun, tulit paikalle tai et.

RUOKAILUN HINTA: Jäsenet 10 €, ei-jäsenet 15 €. Ruokailun voi maksaa etukäteen RS Majoranin tilille FI12 1013 3000 1313 49 (mainitse ruokailijan nimi) tai paikan päällä käteisellä.

RS Majoran toivottaa kaikki lämpimästi tervetulleiksi!