SRL:n vuoden 2014 parhaat ratsastusseurat on valittu!

27.4.2015

RS Majoran ei yltänyt kärkeen, mutta oli ensimmäisten ei-palkittujen joukossa.

Suomen Ratsastajainliitto palkitsi Ratsastusgaalassaan Lahdessa lauantaina 18.4. vuoden 2014 kolme parasta ratsastusseuraa.

Ratsastajainliiton vuoden 2014 Ratsastuskoululaisen teemavuoden kunniaksi kilpailussa painotettiin seuran ja tallin välistä yhteistyötä. Kilpailuun osallistuivat ratsastusseurat ympäri Suomea. Kilpailussa sai lisäpisteitä myös toiminnan johdonmukaisesta kehittämisestä sekä hyvän ilmapiirin vaalimisesta.

Vaikka RS Majoran ei parhaan kolmikon joukkoon yltänytkään, voimme ylpeänä kertoa, että olimme ensimmäisten ei-palkittujen joukossa. RS Majoran haluaakin kiittää jäseniään ja kaikkia mukana olleita sekä tehneitä viime vuodesta - tehdään tästä vuodesta yhdessä vielä edellistäkin parempi!

Lue lisää Suomen Ratsastajainliiton sivuilta.