Tilaa liput Finnderbyyn RS Majoranin kautta!

10.4.2015

Hyödynnä etusi ja tilaa Finnderby-liput Majoranin kautta alennuksella!

Finnderby 4.-7.6.2015 tarjoaa kattauksen huippuratsastusta neljässä eri lajissa: Este- ja kouluratsastuksessa sekä lännenratsastuksen reiningissä kilpaillaan kansainvälisellä tasolla. Lisäksi ohjelmassa on perinteinen Mannerheimin kenttäratsastuskilpailu, jonka yhteydessä ratsastetaan nuorten ja senioreiden kenttä-SM. Näiden lisäksi tarjolla on oheisohjelmaa, laaja expo ja kattavat ruokapalvelut. Tarkan ohjelman löydät osoitteesta www.hevosopisto.fi.

Ratsastusseura Majoran avustaa sinua tapahtuman lippujen hankinnassa. Jos ostamme vähintään 11 eri lippua mille tahansa päivälle, saamme 10 % alennuksen hintoihin. Ennakkoliput ovat edullisemmat kuin portilta ostettavat liput ja ryhmäalennus tulee siis tähän lisäksi. Kyydit tapahtumaan osallistujat järjestävät itse. Muista lähtijöistä voi löytyä kyytiapua, sovi itse!

Ilmoittautuminen ja lippujen tilaaminen kauttamme on päättynyt. Kun tiedämme osallistujamäärän, ilmoitamme tekstiviestitse, paljonko seuran tilille (Nordea FI12 1013 3000 1313 49) pitää maksaa. Varaudu maksamaan lippu pikaisesti, kun saat tekstiviestin. Ilmoittautuminen on sitova! Lisätietoja antaa ja kyselyihin vastaa (myös keitä muita on lähdössä tapahtumaan kyytimielessä) Anu Helomaa, 040 592 2929 tai anu.helomaa@iki.fi .

Ennakkoon ostettujen lippujen hinnat (suluissa hinta, jos lippu ostetaan tapahtumapäivänä portilta), alle 10 v. ilmaiseksi, sisältävät toimitusmaksun:

Aikuiset                    10-15 v.

Torstai                       ei sisäänpääsymaksua

Perjantai                   11,50 € (15 €)              7,50 € (10 €)

Lauantai                    22,50 € (25 €)              9,50 € (10 €)

Sunnuntai                  22,50 € (25 €)              9,50 € (10 €)

La+su-lippu                37,50 € (40 €)              17,50 € (20 €)

Liitteet