Tervetuloa ponikerholaisten ponilympialaisiin to 14.5.

10.4.2015

Osallistuja (ja Doris) kuuntelevat tarkasti Elisa Kankkusen antamia ohjeita ponilympialaisissa keväällä 2014. Kuva Iiris Hakaste.

Ilmoittaudu viimeistään 5.5. kerhosi ohjaajalle.

Tervetuloa ponikerholaisten ponilympialaisiin

helatorstaina 14. toukokuuta 2015 klo 13-15 Leppävaaran tallille!

Ohjelmassa on ryhmissä suoritettavia hevosaiheisia tehtäviä ja leikkejä (kesto noin tunti). Yhteinen hauskanpito kruunataan pienellä herkkuhetkellä, joka on tarkoitettu osallistujille After riding-tilassa. Huom! Jos sinulla on erikoisruokavalio, kerrothan siitä junioritoimikuntalaisille tai kerhosi ohjaajalle!

Tapahtuma on ilmainen. Myös vanhemmat ja kaverit ovat tervetulleita seuraamaan kisailua. Ilmoitathan kerhosi ohjaajalle viimeistään tiistaina 5.5., pääsetkö mukaan!

Lisätietoja kerhojen ohjaajilta, RS Majoranin junioritoimikunnan jäseniltä Iirikseltä (puh. 050-911 9328), Miljalta ja Elisalta sekä muilta hallituksen jäseniltä. Yhteystiedot löytyvät seuran ilmoitustaululta ja täältä.