Jäsenkirjeen 5/2014 tietäjät löydetty

27.1.2015

Vastaajille palkinnoksi heijastimet.

Vuoden 2014 viimeisestä eli viidennestä jäsenkirjeestä järjestettiin pienimuotoinen tietokilpailu, joka päättyi 21.1.2015. Kaikki vastaajat löysivät oikeat vastaukset kaikkiin kysymyksiin (löytyivät jäsenkirjeen sivuilta) ja heidät palkitaan RS Majoranin heijastimilla. T-paidan voitti Ronja Heino, hänen lisäkseen heijastimet saa Liisa Tenhovuori, Marita Heikkilä, Camilla Finne, Helmi Laitinen ja Nelly Anteroinen. Palkinnot toimitetaan voittajille henkilökohtaisesti. Tässä vielä kysymykset ja oikeat vastaukset:

1) Vermon ajamisdemossa oli paikalla kaksi raviponia. Kerro toisen nimi tai lempinimi.  Ajoksen Jani eli Köpö tai Frans II eli Frasse

2) Kenellä Sofia Sinisalmi ratsasti estedemossa? Kerryllä.

3) Mitä vuoden 2014 viisi ahkerinta taluttajaa saivat palkinnoksi pikkujouluissa? Mitalin.

4) Mikä on hyväksyttävä syy perua kisailmoittautuminen? Sairastuminen.

5) Koska pidetään vuoden 2015 ensimmäiset seurakilpailut? Sunnuntaina 25.1.