Lasku vuoden 2015 jäsenmaksusta on postitettu

8.1.2015

Suomen Ratsastajainliitto on postittanut laskut 6.1.

Suomen Ratsastajainliitto on postittanut jäsenmaksulaskun ja sen pitäisi saapua kaikille seuramme jäsenille lähipäivinä. Laskuja lähetetään paperiversioiden lisäksi myös sähköisten palveluiden kautta (esim. NetPosti). Tarkistathan siis omat E-palvelusi, mikäli paperista laskua ei kuulu.

HUOMIOITHAN, ETTÄ LASKU TULEE MAKSAA RATSASTAJAINLIITON PANKKITILILLE - EI SEURAN TAI RATSASTUSKOULUN TILILLE!

Mikäli lasku ei tavoita sinua lainkaan, otathan yhteyttä jäsensiihteriimme Elina Nurmeen, p. 040-534 1504 tai aino.elina.nurmi@gmail.com.

Mikäli olet aikeissa erota seurasta, otathan tässäkin tapauksessa yhteyttä Elinaan. Ohjeet eroamiseen löydät sivuiltamme osiosta Seura > Jäsenasiat > Eroaminen. Pelkkä laskun maksamatta jättäminen ei siis riitä.

Vuoden 2015 jäsenkortit postitetaan Hippos-lehden mukana maaliskuun puolivälissä. Lisävakuutuslasku (vapaaehtoinen) lähetetään myös jäsenkorttien mukana kaikille jäsenille.

Uusi jäsenvuosi 2015 tuo mukanaan myös uusia jäsenetuja, luethan niistä lisää SRL:n sivuilta!