RS Majoranin toimintalinja 2014-2016, seuran tärkeitä ajatuksia

4.1.2015

Liitteet 1 ja 2 on päivitetty tämän hetken tietoja vastaamaan. Tutustu!

Tähän toimintalinjaan on kirjattu Ratsastusseura Majoranin tärkeitä ajatuksia. Se on seuramme omanlainen ohjenuoradokumentti, joka on muokattu Suomen Ratsastajainliiton mallista. Seuraavilta sivuilta löytyy asioita seuraavien otsikoiden alta: 1) toiminta-ajatus eli missio, 2) visio, 3) yhteistyö ratsastuskoulun kanssa, 4) käytännön toimintaa ja periaatteita, 5) arvot ja eettiset linjaukset, 6) toiminnan tavoitteita ja 7) toimintalinjan vahvistaminen ja päivittäminen. Lisäosana kohtana 8) kerrotaan organisaatiosta ja vastuunjaosta (liitteet 1 ja 2).

Liitteet 1 ja 2 eli toimintalinjan luvut 7 ja 8 on nyt päivitetty vuoden 2015 tietoja vastaamaan. Alaotsikoiden alta löytyvät myös kysymykset, joihin on haettu vastauksia sekä selvennykset, mistä kussakin kappaleessa kirjoitetaan.

Liitteen lisäksi toimintalinjan asiakokonaisuudet löytyvät myös tämän linkin takaa tekstinä.