Leppävaaran ratsastuskoulu palkitsi vuoden ratsastuskoululaisen

20.12.2014

Hanna Kanerva Silverin kanssa tuntiratsastajien mestaruuskisoissa vuonna 2014. Kuva Rondy Stenman / Teresa Pollari.

RS Majoranin puheenjohtaja Hanna Kanerva oli Leppävaaran valinta.

Vuosi 2014 on ollut Suomen Ratsastajainliitossa ratsastuskoululaisen vuosi. Vuoden aikana toiminnassa on keskitytty erityisesti lasten ja nuorten liikkumiseen, harrasteratsastajille suunnattuihin palveluihin ja tallitoimintaan.Teemavuoden päätteeksi palkitaan vuoden ratsastuskoululainen.

Tittelin voi saada SRL:n jäsentallissa vakituisena tuntiratsastajana käyvä henkilö.Vuoden ratsastuskoululainen valitaan liiton jäsentallissa ja valinnan tekee jokainen jäsentalli itse.

Leppävaaran ratsastuskoulun valinta on:

HANNA KANERVA

Perustelut: Positiivinen ja auttavainen asenne, muiden huomioiminen, innostus ja iloa oppimiseen. Ahkera ja aktiivinen Ratsastusseura Majoranin puheenjohtaja.

Hanna sai palkintonsa oman ratsastustuntinsa yhteydessä ennen joulua.