Kilpailu: Etsi oikeat vastaukset jäsenkirjeestä!

5.12.2014

Vastausaika päättyy 21.1.2015

Ole etsivä ja löydä oikeat vastaukset jäsenkirjeen 5/2014 sivuilta! RS Majoran järjestää kyselyn, josta selviydyt lukemalla vuoden 2014 viimeisen eli viidennen jäsenkirjeen, vastaus jokaiseen kysymykseen löytyy kirjeen sivulta. Vastaa kyselylomakkeeseen internetsivujen etusivulla osoitteessa www.ratsastusseuramajoran.sporttisaitti.com, vastausaika päättyy keskiviikkona 21. tammikuuta. Oikein vastanneiden kesken arvotaan 10 RS Majoranin heijastinta ja t-paita. Jos oikein vastanneita on vähemmän, kaikki tietäjät saavat palkinnon. Palkinnot arvotaan ennen tammikuun kisoja. Palkinnon saaneiden lista julkaistaan seuran sivuilla, palkinnot pyritään luovuttamaan henkilökohtaisesti.

1)      Vermon ajamisdemossa oli paikalla kaksi raviponia. Kerro toisen nimi tai lempinimi.

2)      Kenellä Sofia Sinisalmi ratsasti estedemossa?

3)      Mitä vuoden 2014 viisi ahkerinta taluttajaa saivat palkinnoksi pikkujouluissa?

4)      Mikä on hyväksyttävä syy perua kisailmoittautuminen?

5)      Koska pidetään vuoden 2015 ensimmäiset seurakilpailut?