Anna Kannelsalon ”Yhteenkuuluvuus” valokuvauskisan ykkönen

30.11.2014

Vuoden 2014 valokuvauskilpailun voittaja kuva "Yhteenkuuluvuus", kuvaaja Anna Kannelsalo.
Katri Aaltonen: Ystävykset kesäillassa.
Katri Aaltonen: Laukkahetki.
Sara Pajunen: Jännittävän palkintojenjaon jälkeen urhealle ratsulle paijaukset.
Anna Kannelsalo: Kehittyminen.

Palkintoja jaettiin pikkujouluissa. Annan palkinto odottaa toimistossa.

RS Majoran järjesti toista kertaa keväästä syksyyn kestävän valokuvauskilpailun, kilpailuaika oli 10.3.-21.9.2014. Kilpailuaihe olivat seuran arvot eli:

* Vapaaehtoisuus ja osallistuminen, yhdessäolo ja yhteenkuuluvuus

* Monipuolisuus ja tasa-arvoisuus

* Kehittyminen ja oppiminen

* Yhteistyö, sekä

* Turvallisuus

* Avoimuus ja aktiivinen tiedottaminen.

Kuvien kesken järjestettiin tykkäyskisa Majoranin facebook-sivuilla lokakuun aikana. Kilpailun voitti Anna Kannelsalon otos ”Yhteenkuuluvuus”, se sai 13 tykkäystä. Sara Pajusen "Jännittävän palkintojenjaon jälkeen urhealle ratsulle palkinnoksi paijaukset" sai 11 tykkäystä, Anna Kannelsalon "Kehittyminen" seitsemän ja Katri Aaltosen molemmat kuvat "Laukkahetki" ja ”Ystävykset kesäillassa” kaksi tykkäystä.

Voittaja sai palkinnoksi HippoSportin lahjakortin, joulujuomaa ja diplomin, muut osallistuneet kannustuspalkinnot ja diplomit. Palkinnot jaettiin seuran pikkujouluissa.