RS Majoranin pikkujoulut lauantaina 29.11.

1.11.2014

Kuvassa perinteisen pikkujoulunäytelmän tunnelmaa viime vuodelta. Junioritoimikunnan suunnittelema näytelmä on ohjelmassa myös tämän vuoden juhlassa. Kuva Maiju Kaarsalo-Koskela.

Ilmoittaudu mukaan viimeistään 20.11.

RS MAJORANin perinteiset PIKKUJOULUT

lauantaina 29.11.2014klo 16.30-n.20 Laaksolahden monitoimitalossa

Lähdepurontie 2, 02720 Espoo (jäähallin vieressä oleva kivirakennus)

Joulupuuroa, torttuja, pipareita, glögiä, stipendien, palkintojen ja ratsastusmerkkien jakoa, joulunäytelmä sekä joulu- ja juhlatunnelmaa. Tuothan mukanasi kolmen euron arvoisen lahjan tontun säkkiin.

25. juhlavuoden kunniaksi pikkujoulut ovat avoinna kaikille, myös ei-jäsenille! (normaalisti vain jäsenille) Toivottavasti juhlissa nähdään väkeä myös menneiltä vuosilta ja vuosikymmeniltä.

Sitovat ilmoittautumiset tallin ilmoitustaululla olevaan listaan tai seuran internetsivujen kautta (www.ratsastusseuramajoran.sporttisaitti.com) viim. torstaina 20.11. Ilta on jäsenille ilmainen, ei-jäseniltä pyydämme 2,5 euron puuromaksun.

TERVETULOA MUKAAN!

RS Majoranin hallitus