Hyppää raviponin kyytiin Vermossa!

3.10.2014

Ajamisdemo kaikille sunnuntaina 19.10. klo 13 alkaen

RS Majoran järjestää yhdessä Vermon Raviradan kanssa ajamiseen ja raviponien käsittelyyn liittyvän demon. Vermon Raviradan nuorisovastaavan Pia Jaatisen johdolla pääsemme tutustumaan Vermon ravikeskukseen, teemme tallivierailun valmennusyksikköön, Pia kertoo raviurheilevan hevosen arkipäivästä, raviurheilun nuorisotoiminnasta ja poniraviharrastuksesta. Kierroksen kruunaa poniravurin valjastaminen ja ajoharjoittelu. Demo järjestetään sunnuntaina 19.10. klo 13 alkaen.

Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä, osallistujia tulee olla enemmän kuin yksi :-D, demon hinta on 20 €. Mukaan ovat tervetulleita kaikenikäiset ja –kokoiset (myös aikuiset!), kaikenlaisen hevoskokemuksen omaavat, jäsenet ja ei-jäsenet. Kokemusta ajamisesta tai ravimaailmasta ei edellytetä, mutta mukaan voivat tulla myös aiemmin ajaneet. Opetusheppoinamme ovat raviponit. Vauhti sopii erinomaisesti aloittelijalle ja ponit jaksavat hyvin kuljettaa myös aikuisia.

Demoon pukeudutaan kuten tallille ylipäänsä (puhtaat vaatteet jotteivät bakteerit ja mahdolliset taudit siirry). Joustavat housut (vaikkapa ratsastushousut), takki, ratsastushanskat, kypärä ja mukavat kengät ovat toivelistalla. Sadepäivänä sadevarustus on tarpeen, sillä ajaminen tapahtuu ulkona. Tapaaminen raviradan pääportilla klo 13. Demo kestää osanottajamäärästä riippuen 2-3 h.

Ilmoittaudu tallilla alatallin satulahuoneessa olevaan listaan tai RS Majoranin internetsivujen ilmoittautumislomakkeen kautta viimeistään torstaina 16.10.2014 merkitsemällä nimesi, puhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi. Jos olet alaikäinen, sinulla pitää myös olla vanhempiesi lupa. Ajaminen (20 €) tulee maksaa ilmoittautumisen yhteydessä, siis 17.10. mennessä RS Majoranin tilille Nordeaan FI12 1013 3000 1313 49. Kirjoita viestikenttään osallistujan nimi.

Lisätietoja Anu Helomaalta (040 592 2929, anu.helomaa@iki.fi). Lisätietoja raviradasta löytyy os. www.vermo.fi

Liitteet