Tervetuloa Majoranin prinsessat ja ritarit juniori-Hubertusratsastukseen!

11.8.2014

Juhla järjestetään lauantaina 6.9., kutsuttujen nimilista löytyy tästä. Listat tulevat tallille 14.8.

Tervetuloa Majoranin prinsessat ja ritarit juniori-Hubertusratsastukseen

Leppävaaran ratsastuskoululle lauantaina 6.9.2014 klo 16.30 alkaen

Ohjelma:

- Hubertusratsastus Masterin johdolla metsässä ja pelloilla (säävaraus)

- Ratsastusleikkejä ja -kisailua kentällä / maneesissa

- Kuninkaallinen metsästysillallinen After Riding –tiloissa

- Hevosen Malja

Ratsastuksen hinta 24 €, seura tarjoaa illallisen. Ratsastus maksetaan juhlassa.

Ratsastamaan ja syömään kutsutaan: Camilla Finne, Ronja Nurminen, Sofia Sinisalmi, Milla Himberg, Tiia Rauha, Tuuli Isokangas, Teresa Pollari, Rondy Stenman, Siiri Hytönen, Ida Inkinen, Petra Hiltunen, Jenni Ek,, Sara Pajunen, Milja Koskela, Essi Kemppainen, Eerika Salli sekä kaikki ratsastuksenopettajat.

Syömään kutsutaan: Roosa Kiiskilä, Kira Tawast, Inkeri Nikkola, Teresa Nuottakari, Sara Laukkanen, Hanna Aalto, Henriika Ylä-Nikkilä, Oona Ylikoski, Anna Metsäniemi, Emmi Ylikoski, Olli Tunkelo, Teresa Paatero , Pinja Heinonen, Tia Heikkilä, Noora Tunkelo ja Lotte Mäkinen.

Myös kaikki muut ovat sydämellisesti tervetulleita seuraamaan tapahtumaa!

Halutessasi voit pukeutua ja prinsessa- tai ritarityyliseen asuun ja koristautua (ja koristella myös ratsusi) teeman mukaan sekä ratsaille että ruokailuun. Paras asu palkitaan. Huomioi, että vaatetus ja koristelu ovat turvallisia ratsastuksessa!

Vastauspyyntö: Tiistaihin 2.9. mennessä seuran ilmoitustaululla olevaan listaan. lisätietoja hallituksen jäseniltä.

Kuninkaallisin terveisin, RS Majoran Ry

PS Katso liitteenä oleva kutsu. Samat asiat vähän kivemmassa muodossa :-)