Lähde kannustamaan tuntsareihin, ilmoittautua voi kesäkisojen ajan!

10.7.2014

Yhteisretki järjestetään lauantaina 2.8. Lisätietoja liitteenä.

RS Majoran ja RS Primus tarjoavat jäsenilleen ja muille heppahulluille mahdollisuuden lähteä katsomaan tuntiratsastajien mestaruuskisoja, jotka järjestetään Lahden Takkulassa perjantaista sunnuntaihin 1.-3. elokuuta 2014. Seurojen järjestämä yhteiskuljetus lähtee lauantaina 2.8., jotta kyytiläisillä on mahdollisuus seurata sekä koulu- että esteratsastusta. Lauantaina ratsastetaan koululuokkien finaalit ja esteratsastuksen tervetuliaisluokat.

Matkaan lähdetään Leppävaaran ratsastuskoululta la 2.8. noin klo 6.30, takaisin tallilla ollaan alustavasti klo 21. Päivä on pitkä, mutta nähtävää on paljon! Aikataulu täsmennetään ilmoittautuneille, kun tiedetään majoranilaisten ja primuslaisten ohjelma. Alaikäisiltä tarvitsemme lupalapun huoltajan allekirjoittamana, se pitää täyttää ennen bussiin nousemista (löytyy seuran internetsivuilta ja ilmoitustaululta). Mukaan kannattaa ottaa sopivasti vaatteita (luokat ratsastetaan ulkona, sadeasut voivat olla tarpeen), aurinkorasvaa, eväitä ja/tai rahaa ruokaan (alueella hyvät palvelut), jne.  Ohjelmasta tarkemmin http://www.lahdenratsastajat.fi/kilpailut/ tai http://sroy.sporttisaitti.com/

Retken hinta on jäsenille 25 € ja ei-jäsenille 35 €. Seuran jäsenet ovat vakuutettuja koko matkan ajan SRL:n kautta. Ei-jäsenet ovat vakuutettuja SRL:n kautta vain itse tapahtumassa. Seura maksaa osan matkan kustannuksista. Jotta matka toteutuu, lähtijöitä tulee olla vähintään 15. Bussissa ja kisapaikalla on mukana valvova aikuinen, jonka puhelinnumero annetaan matkalaisille.

Ilmoittaudu oheiseen listaan tai internetsivuilla viimeistään sunnuntaina 13.7.2014, ilmoittautuminen on sitova. Kuljetuksen hinta tulee maksaa ilmoittautumisen yhteydessä, siis 13.7. mennessä RS Majoranin tilille Nordeaan FI12 1013 3000 1313 49. Jos matka peruuntuu, rahat palautetaan. Lisätietoja Anu Helomaa (040 592 2929, anu.helomaa@iki.fi).

Leppävaaran ratsastuskoulun ja RS Majoranin edustajat kisoissa ovat:

Silver               koulua Teresa Pollari, esteitä Hanna Kanerva

Victor               koulua Katarina Ekholm, esteitä Jeanette Tinnis

Rasmus          koulua Susanna Salmio ja Rondy Stenman, esteitä Jenni Kannelsalo

Desperado      koulua Tiina Horto, esteitä Salla-Mari Kostia

Valvova opettaja on Heidi Junkkarinen ja joukkueenjohtaja Camilla Fyhrqvist-Kokkonen.