Tietoa elokuun kisojen varustekirpputorista

1.8.2014

Muistutus: Hevostavaroiden kirpputori järjestetään elokuun kisojen yhteydessä 24.8.

Varustekirpputori

hevosten ja ratsastajien tavaroille järjestetään elokuun kisojen yhteydessä sunnuntaina 24.8.2014. Kaikki halukkaat voivat tuoda hyväkuntoisia varusteita myyntiin. Myyjien tulee ilmoittautua etukäteen Anu Helomaalle (anu.helomaa@iki.fi, puh. 040 592 2929) viimeistään perjantaina 22.8., kertoa yhteystietonsa ja myös tilinumeronsa (IBAN-muodossa) myyntituottojen tilitystä varten. Häneltä saa myös lisätietoja.

Myyjien tulee hinnoitella tuotteensa itse ja kiinnittää hintatieto tuotteeseen esimerkiksi maalarinteipillä. Jokaiselle myyjälle annetaan tunnistenumero, joka merkitään tuotteeseen hinnan lisäksi. Myytävät tuotteet tulee jättää seuran edustajille lauantaina 23.8. viimeistään esteradan rakennuksen alussa.

Jokaisen myyjän tuotosta vähennetään viisi euroa, joka jää seuralle vaivanpalkkaa. Kisoissa myyntiä ja rahaliikennettä hallinnoi seuran hallituksen edustaja. Huolehdithan omien myymättömien tavaroidesi noudon kisapäivän päätteeksi tai sovi siitä järjestäjien kanssa! Kaikkien tavaroita emme voi säilyttää viikkotolkulla :-D

Kisojen lopussa tai niitä seuraavan viikon alussa lasketaan kullekin myyjälle kertyneet tulot (maalarinteipit on otettu talteen) ja tuotto toimitetaan myyjälle joko pankkitilille tai käteisellä.