Mestaruuskisojen kisainfo

2.5.2014

Ilmoittautumislistat tulevat tallille perjantai-illan aikana. Mukana myös neljä villiä korttia! Lue lisää liitteestä.

KILPAILUINFO SEURAMESTARUUDET 18.5.2014

-  Sitovat ilmoittautumiset seuran ilmoitustaululla olevaan listaan viimeistään lauantaina 10.5.2014.

-  Lähtölistat ovat nähtävillä viimeistään 14.5.2014 seuran ilmoitustaululla sekä internetsivuilla http://ratsastusseuramajoran.sporttisaitti.com/

-  Talli aukeaa sunnuntaina kello 9.30. Kilpailut alkavat klo 11.00.

-  Seuramestaruuksien lähtömaksun hinta on 30 €/lähtö, varaathan tasarahan.

-  Säännöistä, kilpailuasusta ja hevosen varustuksesta lisää tietoa http://ratsastusseuramajoran.sporttisaitti.com/ -> Kilpailut.

-  Kvaalanneiden lisäksi opettajat antoivat RS Majoranin juhlavuoden kunniaksi neljä villiä korttia mestaruuskisoihin, kaksi esteille ja kaksi kouluun. Kisoissa osallistumisoikeuden villeillä korteilla saivat Camilla Finne (ponieste), Sari Soini (seniorieste), Jenni Kannelsalo ja Heidi Tunkelo (seniorikoulu).

-  Tiedustelut ja mahdolliset peruutukset kisajärjestäjille (ei opettajille toimistoon): Hanna Kanerva (040 7073381), Anu Helomaa ja Annaleena Rauha.

Esteratsastajat:

-  Esteradan rakentaminen alkaa lauantaina 17.5.2014 klo 15.30 alkaen. Jos et jostain syystä pääse paikalle, ilmoitathan kisajärjestäjille ajoissa. Poissaolon seurauksena lähtömaksuun tulee 5 euron lisä. Ilmoittamattomasta poissaolosta seuraa kisakielto. Radan rakennukseen osallistuvat KAIKKI esteratsastajat!

-  Estemestaruuksien palkintojenjaot suoritetaan kaikkien esteluokkien jälkeen. Mitalistit saapuvat palkintojenjakoon ratsain, muut jalan. Kaikki luokkaan osallistuneet pyydetään paikalle.

Kouluratsastajat:

-  Koulurata rakennetaan välittömästi esteluokkien palkintojenjaon jälkeen.

-  Kaikki ratsut tulevat olla letitettyinä seuramestaruuskilpailuissa.

-  Koulumestaruuksien palkintojenjaot suoritetaan kaikkien koululuokkien jälkeen. Mitalistit saapuvat palkintojenjakoon ratsain, muut jalan. Kaikki luokkaan osallistuneet pyydetään paikalle. Kouluradan purku tapahtuu välittömästi palkintojenjaon jälkeen.

OHJEITA TALKOOLISTAN TÄYTTÖÖN:

- Laita nimesi ensin talkoolistaan, vasta sen jälkeen kisalistaan. Lisää kisalistaan myös avustusnumerosi.

- Ensisijaisesti kouluratsastajat hoitavat esteiden talkoohommia ja toisin päin.

- Jokaiselle 1-3 talkootehtävää.

- Valitse tehtävä, jonka varmasti ehdit hoitamaan alusta loppuun.

- Kokeneet kilpailijat, valitkaa itsellenne haastavimmat talkootehtävät.

SEURAMESTARUUKSIIN TARVITAAN KAIKKIEN MAJORANLAISTEN APUA!

Tehtävälista päivitetään ennen kilpailuja, talkootehtäväsi saattaa siis muuttua!

Tervetuloa kilpailemaan!