Tilaa liput Finnderbyyn RS Majoranin kautta

25.4.2014

TILAA LIPUT FINNDERBYYN RS MAJORANIN KAUTTA!

Finnderby 5.-8.6.2014 tarjoaa kohokohtinaan katsojille mm. esteratsastuksen SM-luokat ja vaativan Finnderby-luokan. Neljän päivän kisarupeama sisältää myös paljon muuta katsottavaa kansainvälisestä kouluratsastuksesta perinteikkääseen Mannerheimin kenttäratsastuskilpailuun ja lännenratsastukseen. Näiden lisäksi tarjolla on oheisohjelmaa, laaja expo ja kattavat ruokapalvelut. Tarkan ohjelman löydät internetistä, osoitteesta www.hevosopisto.fi.

Ratsastusseura Majoran avustaa sinua tapahtuman lippujen hankinnassa. Jos ostamme vähintään 11 eri lippua mille tahansa päivälle, saamme 10 % alennuksen hintoihin. Ennakkoliput ovat reilusti edullisemmat kuin portilta ostettavat liput, ryhmäalennus tulee siis tähän lisäksi. Kyydit tapahtumaan osallistujat järjestävät itse. Muista lähtijöistä voi löytyä kyytiapua, sovi itse!

Ajankohta:               Torstaista sunnuntaihin 5.-8.6.2014

Ennakkoon ostettujen lippujen hinnat (suluissa hinta, jos lippu ostetaan tapahtumapäivänä portilta), alle 10 v. ilmaiseksi:

Aikuiset                   10-15 v.

Torstai                       ei sisäänpääsymaksua

Perjantai                   10 € (15 €)                  6 € (10 €)

Lauantai                   20 € (25 €)                  8 € (10 €)

Sunnuntai                20 € (25 €)                   8 € (10 €)

La+su-lippu              35 € (40 €)                  15 € (20 €)

Ilmoittautuminen: Tallin ilmoitustaululla olevaan listaan tai internetin ilmoituslomakkeen kautta viimeistään maanantaina 12.5. (tämä on ehdoton deadline). Kun tiedämme osallistujamäärän, ilmoitamme tekstiviestitse, paljonko seuran tilille (Nordea FI12 1013 3000 1313 49) pitää maksaa. Varaudu maksamaan lippu pikaisesti, kun saat tekstiviestin. Ilmoittautuminen on sitova!  Lisätietoja antaa ja kyselyihin vastaa Anu Helomaa, 040 592 2929 tai anu.helomaa@iki.fi