Vikellyksen jatkoretki AG-tallille su 11.5.

31.3.2014

AG-tallin väkeä tapaamme jälleen 11.5., tällä kertaa Sipoossa. Kuva päättäjäisistä 2013, Maiju Kaarsalo-Koskela.

Lähde mukaan!

RS Majoran järjestää vikellyksen jatkoretken meitä viime keväänä opastaneiden taitureiden kotitallille, AG-tallille Sipooseen. Retkipäivä on sunnuntai 11.5.2014, vikellysaika klo 11-n.13.

Yhteen ryhmään mahtuu seitsemän vikeltäjää, tarkoituksemme on muodostaa yksi tai kaksi ryhmää. Jotta retki toteutuu, ilmoittautuneita pitää olla vähintään neljä. Vikellyksen hinta per osallistuja on 10 euroa, RS Majoran maksaa loput. Vikellys tulee maksaa ilmoittautumisen yhteydessä, siis 3.5. mennessä seuran tilille Nordeaan FI12 1013 3000 1313 49. Kirjoita viestikenttään osallistujan nimi.

AG-tallille mennään kootusti henkilöautoilla, RS Majoran maksaa bensakulut. Autoja ja kuljettajia tosin tarvitaan, lähtö klo 10. Retkellä on säävaraus, koska vikellys tapahtuu ulkokentällä. Pieni sade ei haittaa mutta jos vettä tulee kaatamalla, etsitään korvaava päivä tai palautetaan osallistumismaksu.

Vikeltäjien tulee laittaa päälleen urheilullista vaatetta, jotta on mukava liikkua, kyykistellä, taipua, jne. Jalkaan voi laittaa lenkkitossut tai jos löytyy, voimistelutossut. Tervetulleita mukaan ovat kaikki halukkaat, myös viime keväänä vikellystä kokeilleet!

Ilmoittautumislista vikellysretkelle tulee seuran ilmoitustaululle perjantaina 11.4.2014 klo 19.30 mennessä.Ilmoittautumisaika päättyy la 3.5. Lisätietoja Anu Helomaalta, puh. 040 592 2929 tai anu.helomaa@iki.fi ja AG-tallista osoitteesta http://ag-talli.fi/vikellys.htm. Sivuilta löytyy myös tarkempi sijainti, osoite on Bastnäsintie 136, 04170 Paippinen, Sipoo.