Valtakunnalliset hevostaitokilpailut Järvenpäässä la 17.5.

31.3.2014

Ilmoittaudu mukaan!

Valtakunnalliset hevostaitokilpailut lauantaina 17.5.2014 klo 11 alkaen Järvenpäässä

Vaikka RS Majoranin omat hevostaitokilpailut jäivät vähäisen osanottajamäärän vuoksi järjestämättä, seuran jäsenet voivat lähteä valtakunnallisiin kisoihin. Hevostaitokilpailuissa kilpaillaan hevosen hoitamiseen ja käsittelyyn liittyvistä taidoista. Kilpailuun kuuluu teoriakoe ja käytännönkoe.

Sarja I on avoin vuonna 2002 ja sen jälkeen syntyneille, alaikärajaksi suositellaan 10 vuotta. Taitotaso: Perushoitomerkki ja Hoito I -merkki tai vastaavat tiedot ja taidot.

Sarja II on vuonna 1996-2001 syntyneille. Taitotaso: Perushoitomerkki, Hoito I ja Hoito II -merkit, Lääkintä- ja Ruokintamerkki tai vastaavat tiedot ja taidot.

Lisäksi joukkuekilpailu. Joukkueeseen kuuluu kolme kilpailijaa, jotka edustavat samaa ratsastusseuraa. Kilpailijoiden tulee osallistua eri sarjoihin.

Laita listaan nimesi (lista tulee ilmoitustaululle huhtikuun alussa) ja täydennä listaan järjestäjän vaatimat tiedot. Ilmoittautuminen on sitova, se päättyy torstaina 24.4.

Eerika Aartoaho osallistui valtakunnallisiin kisoihin kaksi vuotta sitten menestyksekkäästi. RS Majoran kustantaa osallistujien osallistumismaksun (18 €). Mikäli saat järjestettyä valtakunnallisiin kisoihin kimppakyydin, voit anoa seuralta tukea matkakustannuksiin. Kilpailukutsu löytyy: http://www.ratsastus.fi/lapset_ja_nuoret/nuorten_kilpailut/hevostaitokilpailut/valtakunnalliset