Majoran-viikko ma-la 10.-15.3.

9.3.2014

Seuratuotteen sovitusta, kuvia, jutustelua, infoja, buffa, jne. Ota pikkurahaa mukaan!

25-vuotisjuhlavuottaan viettävä Ratsastusseura Majoran järjestää Majoran-viikon Leppävaaran ratsastuskoulun After-riding tilassa maaliskuun kisoja edeltävällä viikolla, maanantaista lauantaihin 10.-15.3. Hallitusväkeä on paikalla maanantaista perjantaihin klo 17.15-19.15 ja lauantaina klo 12.15-14.15.

Toimintaamme voi tuolloin tutustua paitsi kysellen, kuunnellen ja jutellen, myös perehtymällä tekemiimme dokumentteihin ja vuosien varrella otettuihin valokuviin. Tämän kaiken voi tehdä pikku-buffetin tarjoiluista nauttien (tuotteet maksullisia, mutta edullisia).

Viikon ohjelmassa on seuratuotteiden sovituksen lisäksi maanantaina kisainfo, tiistaina junioreiden ilta ja hevosenkäsittelyinfo sekä torstaina hevostietoisku aloitteleville. Lue lisää liitteistä!

Huom! Jos aiot osallistua tiistain hevosenkäsittelyinfoon, voit lähettää aihetoiveen tai kysymyksen infon pitäjällä Salla-Mari Kostialle etusivun oikeassa laidassa olevan lomakkeen kautta.