Vuoden 2014 valokuvauskilpailu 10.3.-21.9.

20.9.2014

Vuoden 2013 valokuvauskisan voittajakuva: Kesäruunat pitävät hauskaa laitumella, kuvaaja Sara Pajunen.

Kilpailukuvat pitää lähettää syyskuun aikana

VALOKUVAUSKILPAILU

RS Majoran järjestää valokuvauskilpailun 10.3-21.9.2014, kilpailu päättyy jälkimmäisen Hubertuksen jälkeen. Kilpailuaihe on seuran arvot: * Vapaaehtoisuus ja osallistuminen, yhdessäolo ja yhteenkuuluvuus, * Monipuolisuus ja tasa-arvoisuus, * Kehittyminen ja oppiminen, * Yhteistyö, sekä * Turvallisuus, * Avoimuus ja aktiivinen tiedottaminen.

Kilpailuohjeita

- Jokainen kilpailija saa osallistua kisaan kahdella (2) kuvalla.

- Kilpailukuvan tulee olla otettu kilpailuaikana, siis 10.3.-21.9.2014 välisenä aikana.

- Kuvaa voi rajata ja kontrastia säätää, mutta siitä ei voi poistaa tai lisätä osia tai tehosteita.

- Anna kuvalle nimi, esimerkiksi ”Kesäruunat pitävät hauskaa laitumella”.Kuva/kuvat tulee toimittaa syyskuun aikana osoitteeseen jeanette.tinnis@hotmail.com. Kuvaajan nimi ja yhteystiedot tulee löytyä sähköpostiviestistä.

RS Majoranin hallitusväki valitsee finaaliin mielestään 10 parasta kuvaa ja niiden kesken järjestetään tykkäyskisa facebookissa (jokaisella yksi ääni) lokakuun aikana. Eniten tykkäyksiä saanut kuva sekä hallituksen valitsema otos palkitaan seuran pikkujouluissa HippoSportin lahjakortilla. Lisätietoja Anu Helomaalta, puh. 040 592 2929 tai anu.helomaa@iki.fi.