Syksyn seuratuote: Tupsupipo

11.10.2013

Sovituspipo ylätallin satulahuoneessa 9.-16.10. ja sunnuntain 13.10. seurakisoissa

SYKSYN SEURATUOTE

RS Majoranin syksyn seuratuote on tyylikäs ja lämmin:

Snowstar Duo Beanie –pipo.

• Materiaali: 100% akryyliä

• Kaksikerroksinen

• Kaksivärinen sävyyn sopiva tupsu

• Ribattu taitos

Kyseessä on yhden koon pipo (lapsille ei siis eri kokoa), jota on mahdollisuus tilata joko french navy/tummansininen, grafiitin harmaana, burgundin-/viininpunaisena tai pinkkinä/ fuksiana. RS Majoranin logo kirjaillaan resoriin alustavasti luonnonvalkoisella. Pipon hinta on 13 €. Sovita pipoa ylätallin satulahuoneessa keskiviikosta torstaihin 9.-16.10., myös sunnuntaisissa seurakisoissa (13.10.). Älä vie pipoa pois satulahuoneesta tai kisoissa sovituspisteestä!!! Tilauslista löytyy ylätallin satulahuoneesta. Tilauksen voi tehdä myös seuran internetsivuilla.

Pipoja voi tilata myös useamman kuin yksi. Jos olet alaikäinen, olethan kysynyt vanhemmaltasi luvan pipon tilaamiseen ja maksamiseen?! Toimitusaika alustavasti marraskuun alkupuolella. 13 euroa maksetaan RS Majoranin tilille Nordea FI12 1013 3000 1313 49 viimeistään torstaina 17.10.2013.

Syksyisin terveisin, RS Majoran hallitus

Liitteet