Päättäjäisten kuulumisia ja palkittuja

25.5.2013

Kiitos päättyneestä kaudesta!

Kauden päättäjäisten ohjelmanumeroa, vikellysdemoa, oli tullut seuraamaan lauantaina 25.5.2013 hieno joukko majoranilaisia. Mukavaa ja opettavaista, erityisesti niille (Eerika Aartoaho, Siiri Hytönen, Milla Himberg, Camilla Finne ja Tiia Rauha), jotka pääsivät kokeilemaan lajia itse. Hienosti meni! Jaana Nikkola, Riikka Vanhala ja Lotte Mäkinen oli myös kutsuttu kokeilemaan, mutta loukkaantumiset pakottivat sivuun ja Riikka halusi nauttia tapahtumasta katsojan roolissa.

Ruokailun lomassa palkittiin paitsi talkoopassikisassa ahkeroineita, myös muita. Talkopassikisassa  RS Majoran palkitsi irtotunnilla neljä  eniten pisteitä kerännyttä: Jaana Nikkolan, Camilla Finnen, Riikka Vanhalan ja Eerika Aartoahon. Ahkerin taluttaja Tiia Rauha sai palkinnokseen ratsastushanskat ja riimunnarun.

Majoran-viikon aikana juniorit suunnittelivat estettä, piirsivät omia ehdotuksiaan, millainen este voisi olla. Liisa Tenhovuoren, Roosa Kiiskilän ja Elviira Attenbergin piirroksista hallituksen jäsenen Piia Ahtee-Koposen mies Ilkka Koponen yhdisteli sateenkaariesteen, jossa on yksisarviset hevoset johteissa. Estettä ihailtiin päättäjäisissä ja suunnittelijat saavat palkinnokseen Majoranin lippikset, merkin ja heijastimen (niitä voi pyytää hallituksen jäseniltä, koska ette olleet paikalla). Jäsenkyselyyn vastanneiden kesken arvottiin lippis-merkki-heijastin-palkinto, jonka voitti Ronja Nurminen.

Pesisottelu tai päättyä tasan :-)

Aurinkoista kesää!